Po oživení čeká letos luxusní segment zpomalení
Rok 2022 přinesl luxusnímu segmentu po pandemii značné oživení. Letos se
však očekává kvůli ekonomické situaci zpomalení.
Rok 2022 přinesl luxusnímu segmentu po pandemii značné oživení. Letos se
však očekává kvůli ekonomické situaci zpomalení.
Deloitte v nové kampani nabízí dvěma uchazečům práci snů, kterou si
poskládají podle svých představ.
Na pozici vedoucí PR a externí komunikace společnosti Deloitte nastoupila
Alžběta Honsová.
Za minulý rok vzrostla odhadovaná velikost trhu tuzemského e-sportu na
50 milionů korun.
Během posledních let proběhl boom streamovacích služeb. Pro výběr je cena
nejdůležitějším kritériem.
Smysl značky, důvěryhodnost, společenská pohoda, zelená strategie
i e-commerce, to vše ovlivní marketing v novém roce.
Během pandemie vzrostl mnohonásobně online prodej luxusních značek.
V dubnu dokonce meziročně o 209 %.
Zástupci českého byznysu diskutovali na onlinové konferenci o dopadech
pandemie na odvětví i celou společnost.