Ocenění Like Generace Z získává Fofrtaška od Kauflandu
Cena Like Generace Z, o které rozhodují studenti Katedry multimédií na
VŠE, byla udělena kampani Fofrtaška od Kauflandu.
Cena Like Generace Z, o které rozhodují studenti Katedry multimédií na
VŠE, byla udělena kampani Fofrtaška od Kauflandu.
Pivovary Staropramen představují kampaní nové pivní mixy s funkčními
benefity.
Síť drogerií Rossmann přichází po dvou letech s novým brandovým spotem
z dlouhodobé kampaně Pečujeme s láskou.
Po pěti letech se mBank rozloučila s kresleným Danem, nyní přichází
s hranými spoty.
McDonald’s opět na český a slovenský trh přináší limitovanou
nabídku – sýrovou sezónu. Upozorňuje na ni kampaní.
Na pozici Chief Creative Officer pražské agentury DDB nastupuje Klára Palmer.
Nahradí Doru Pružincovou.
T-Mobile v nové mezinárodní kampani #ShareWithCare upozorňuje na rizika
sdílení fotek dětí na internetu.
Asociace komunikačních agentur přijala do svých řad nového člena. Je jím
reklamní agentura DDB Prague.