Rossmann podporuje kampaní oblečení CareWear
Rossmann do svého sortimentu přidává kolekci oblečení CareWear.
Rossmann do svého sortimentu přidává kolekci oblečení CareWear.
Se sloganem „Dobrou kávu si můžete dát i jednoduše“ komunikuje
McDonald’s svůj kavárenský koncept.
Na pozici Chief Creative Officer pražské agentury DDB nastupuje Klára Palmer.
Nahradí Doru Pružincovou.
Pět agentur ze skupiny Omnicom pořádá společné setkání OmniConnect, na
které do Prahy přijedou Les Binet, Mark Holden nebo Vijaya Varilly.
Asociace komunikačních agentur přijala do svých řad nového člena. Je jím
reklamní agentura DDB Prague.
Digitální kategorie je druhou vyhlášenou v národní soutěži pro mladé
reklamní tvůrce Young Lions CZ.
U příležitosti Mezinárodního dne žen připravila agentura DDB kampaň,
v níž poukazuje na nevyrovnanou reprezentaci žen v reklamě.
Konopnými kapkami Flou chtějí DDB a Dr. Weed upozornit na legislativní
paradox.