V reklamách obchodů převažuje Santa Claus nad Mikulášem
Obchodní řetězce v reklamních letácích k mikulášské nadílce
využívají častěji zahraniční motivy, ukazuje analýza České
distribuční.
Obchodní řetězce v reklamních letácích k mikulášské nadílce
využívají častěji zahraniční motivy, ukazuje analýza České
distribuční.
O trendech v crossmediálním měření se mluvilo na letošním ročníku
konference Median.
I v prodejnách s elektronikou je potřeba promýšlet jednotlivé
komunikační prostředky s ohledem na omezenou pozornost zákazníků.
Jen jeden z pěti marketérů věří, že dokáže propojit data z různých
zdrojů, aby získal insighty, vyplývá ze studie společnosti Kantar.
Omnichannel je v Česku na vzestupu napříč kategoriemi, uvádí výzkum
agentury GfK.
ČSÚ vydal novou publikaci, ve které mapuje využívání komunikačních
technologií v českých domácnostech.
Objem monitorovaných investic do nákupu reklamního prostoru v médiích je
letos vyšší než loni.
# Aktuality # Marketing # Data
Asociace content marketingu se zapojuje do mezinárodního průzkumu obsahového
marketingu.
YouTube neslouží jen k ukrácení volné chvíle. Klíčovou roli mají
z pohledu uživatelů ukázky, jak zvládnout nástrahy všedního života,
zjistil institut Pew Research.
Téměř polovina Čechů si myslí, že firmy by se sponzoringu měly věnovat
více než dosud.