Vydavatelé se letos chtějí zaměřit primárně na online předplatné
Budování online předplatného má být podle výzkumu Reuters Institute
primární výnosovou strategií pro letošní rok.
Budování online předplatného má být podle výzkumu Reuters Institute
primární výnosovou strategií pro letošní rok.
Obsahový marketing nabývá v očích českých i zahraničních marketérů
na významu, ukazuje mezinárodní průzkum.
HbbTV alespoň občas využívá více než čtvrtina české populace,
vyplývá z výzkumu o hybridním vysílání.
Komunikační aplikaci si lidé spojují s bezprostředností a zábavou.
Méně pak s nakupováním či zpravodajstvím, vyplývá z průzkumu
zadaného Snapem.
Jak velkou online aktivitu generují jednotlivé mediatypy v souvislosti se
zhlédnutou reklamou, zjišťoval výzkum agentury Nielsen Admosphere.
Lidé nad 65 let sdílí více fake news než mladší věkové skupiny,
ukazuje studie výzkumníků z NYU a Princetonu.
V loňském roce se počet reklamních televizních TRP velmi mírně zvýšil
jen v některých diváckých kategoriích.
Data AdArrows pro programatickou reklamu jsou rozšířena o novou kategorii
Alkohol.
Většina POP médií plně nevyužívá svého potenciálu, ukazuje
sémiotická analýza POPAI.
Prodejci elektroniky by neměli podceňovat multisenzorický marketing.