• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/7020/noviny_shutterstock

# Tisk # Online # Data

Vydavatelé se letos chtějí zaměřit primárně na online předplatné

Pá 25. ledna 2019 07:35 4 min

Budování online předplatného má být podle výzkumu Reuters Institute primární výnosovou strategií pro letošní rok.

/media/7013/contentmarketing_shutterstock

# Marketing # Data

V Česku se do content marketingu investuje přes 200 mil. korun

Čt 24. ledna 2019 12:25 3 min

Obsahový marketing nabývá v očích českých i zahraničních marketérů na významu, ukazuje mezinárodní průzkum.

/media/6965/hbbtv_ct

# TV & video # Data

Výzkum: HbbTV využívá víc než čtvrtina populace

Po 21. ledna 2019 11:30 3 min

HbbTV alespoň občas využívá více než čtvrtina české populace, vyplývá z výzkumu o hybridním vysílání.

/media/1269/snapchat

# Online # Data

Studie: Snapchat vyvolává pozitivnější emoce než jiné sítě

St 16. ledna 2019 07:45 3 min

Komunikační aplikaci si lidé spojují s bezprostředností a zábavou. Méně pak s nakupováním či zpravodajstvím, vyplývá z průzkumu zadaného Snapem.

/media/5753/bigboard-praha

# Outdoor # Data

Výzkum: Outdoorová reklama dosahuje nejlevnější online aktivace

Út 15. ledna 2019 12:00 3 min

Jak velkou online aktivitu generují jednotlivé mediatypy v souvislosti se zhlédnutou reklamou, zjišťoval výzkum agentury Nielsen Admosphere.

/media/6868/fakenews_shutterstock

# Data # Online

Výzkum: Starší lidé sdílí fake news častěji než mladí

Ne 13. ledna 2019 08:45 2 min

Lidé nad 65 let sdílí více fake news než mladší věkové skupiny, ukazuje studie výzkumníků z NYU a Princetonu.

/media/6818/tv-obrazovky

# TV & video # Data

Počet doručených televizních TRP loni spíš stagnoval

St 9. ledna 2019 07:50 1 min

V loňském roce se počet reklamních televizních TRP velmi mírně zvýšil jen v některých diváckých kategoriích.

/media/6762/adarrows

# Aktuality # Online # Data

Programatická data AdArrows se rozšířila o kategorii Alkohol

St 2. ledna 2019 08:15 2 min

Data AdArrows pro programatickou reklamu jsou rozšířena o novou kategorii Alkohol.

/media/6716/milka-zdroj-dago

# Retail # Data

Skutečně komunikuje jen menšina lokálních POP médií

Ne 23. prosince 2018 08:10 7 min

Většina POP médií plně nevyužívá svého potenciálu, ukazuje sémiotická analýza POPAI.

/media/6706/storedits_ilustrace

# Data # Retail

Prodej elektroniky podpoří i dobrý výběr hudby

Pá 21. prosince 2018 16:05 5 min

Prodejci elektroniky by neměli podceňovat multisenzorický marketing.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.