# Aktuality # TV & video # Data
MPO: Informační kampaň k DVB-T2 zvyšuje povědomí
Zatímco dříve o změně vědělo 83 % respondentů, ve druhé polovině
října a začátkem listopadu znalost deklarovalo 92 % dotázaných.
# Aktuality # TV & video # Data
Zatímco dříve o změně vědělo 83 % respondentů, ve druhé polovině
října a začátkem listopadu znalost deklarovalo 92 % dotázaných.
Český zákazník značkám neodpouští především aroganci, podvod nebo
lež. Když se naštve, nejčastěji beze slova odejde.
Zahraniční e-shopy vyzkoušela už polovina Čechů. Nejvíce tuzemští
spotřebitelé znají Aliexpress, Amazon, eBay nebo Wish.
Služby externích výdejních skladů využívají podle průzkumu Seznam.cz
dvě třetiny dotázaných. Zájem o ně ještě více vzroste před Vánocemi.
Placené televizní nebo video služby zatím nejsou pro Čechy zvlášť
lákavé, ukazují výzkumy.
# Marketing # Data # Aktuality
Anketa opět ocenila značky, které čeští zákazníci vnímají jako
důvěryhodné.
Odborníci na obou stranách, dostatek informací a vzájemný respekt, to
chybí podle průzkumu AKA jak klientům, tak agenturám.
Český statistický úřad vydal publikaci mapující vývoj kulturního
průmyslu v České republice.
Reklamní tvůrci mnohdy neváhají do svých sdělení zakomponovat politickou
či společenskou agitaci. Podle průzkumu DNA Seattle na to ale publikum
příliš neslyší.
O 22 % se meziročně zvýšily investice do marketingových technologií,
ukazuje průzkum společností BDO a WARC.