• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/10298/dvb-t2

# Aktuality # TV & video # Data

MPO: Informační kampaň k DVB-T2 zvyšuje povědomí

Út 19. listopadu 2019 17:15 2 min

Zatímco dříve o změně vědělo 83 % respondentů, ve druhé polovině října a začátkem listopadu znalost deklarovalo 92 % dotázaných.

/media/10817/airbank

# Marketing # Data

Český zákazník neodpouští značkám hlavně aroganci

Út 19. listopadu 2019 15:25 3 min

Český zákazník značkám neodpouští především aroganci, podvod nebo lež. Když se naštve, nejčastěji beze slova odejde.

/media/10811/aliexpress

# Aktuality # Retail # Data

Ze zahraničních e-shopů znají Češi hlavně Aliexpress a Amazon

Út 19. listopadu 2019 10:15 3 min

Zahraniční e-shopy vyzkoušela už polovina Čechů. Nejvíce tuzemští spotřebitelé znají Aliexpress, Amazon, eBay nebo Wish.

/media/10777/foto_doručování

# Aktuality # Online # Data

Seznam.cz: Češi plánují využít externí výdejní místa

Pá 15. listopadu 2019 15:45 3 min

Služby externích výdejních skladů využívají podle průzkumu Seznam.cz dvě třetiny dotázaných. Zájem o ně ještě více vzroste před Vánocemi.

/media/10728/tv-multimedia

# TV & video # Data

Češi většinou nechtějí platit za televizní HD kanály

St 13. listopadu 2019 07:45 3 min

Placené televizní nebo video služby zatím nejsou pro Čechy zvlášť lákavé, ukazují výzkumy.

/media/10688/nejduvyreyhodnejsi-znacky-2019

# Marketing # Data # Aktuality

Nejdůvěryhodnější značka: Absolutním vítězem opět Jar

So 9. listopadu 2019 08:55 5 min

Anketa opět ocenila značky, které čeští zákazníci vnímají jako důvěryhodné.

/media/10632/spoluprace_shutterstock

# Reklama # Data

Spolupráci klientů a agentur chybí respekt i dostatek informací

Pá 8. listopadu 2019 12:00 2 min

Odborníci na obou stranách, dostatek informací a vzájemný respekt, to chybí podle průzkumu AKA jak klientům, tak agenturám.

/media/5855/online-video

# Online # Data

ČSÚ: Placená internetová videa si loni přehrála 4 % Čechů

Čt 7. listopadu 2019 09:35 2 min

Český statistický úřad vydal publikaci mapující vývoj kulturního průmyslu v České republice.

/media/2816/bigbrands

# Marketing # Data

Průzkum: Značky by se měly politiky spíš vyvarovat

St 30. října 2019 16:30 5 min

Reklamní tvůrci mnohdy neváhají do svých sdělení zakomponovat politickou či společenskou agitaci. Podle průzkumu DNA Seattle na to ale publikum příliš neslyší.

/media/10368/technologie_shutterstock

# Marketing # Data

Investice do marketingových technologií se zvýšily o pětinu

Pá 18. října 2019 16:00 3 min

O 22 % se meziročně zvýšily investice do marketingových technologií, ukazuje průzkum společností BDO a WARC.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.