• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/11388/shutterstock_zákaznická_zkušenost_1

# Marketing # Data

CX Forum: Firmy začínají zákazníkům více naslouchat

Út 21. ledna 2020 14:30 5 min

Firmy začínají víc poslouchat, co jim zákazníci říkají. To je jeden ze závěrů, který zazněl na setkání CX Forum, věnovanému zákaznické zkušenosti.

/media/11328/bageterie_boulevard_restaurace_1

# Aktuality # Retail # Data

Bageterie Boulevard otevře letos mimo Prahu deset poboček

St 15. ledna 2020 15:10 2 min

Bageterie Boulevard plánuje expanzi mimo hlavní město a chce letos otevřít dalších deset provozoven v regionech.

/media/11267/sport_genz

# Marketing # Data

Generace Z chce od konzumace sportu festivalové zážitky

St 15. ledna 2020 15:00 5 min

S generací Z přichází nutnost revidovat přístup i k prezentaci sportovních událostí. Změny by mělo doznat i pojetí sponzoringu.

/media/11312/predplatne_shutterstock

# Data

Média budou letos více spoléhat na předplatné a registrace

Po 13. ledna 2020 15:35 4 min

Až polovina vydavatelů chce letos stavět svůj obchodní model na čtenářském předplatném. Posílí také snaha o registraci čtenářů, předpovídá Reuters Institute.

/media/11275/tomasmacku

# Aktuality # Data # Lidé

Z vedení Ipsosu odchází Tomáš Macků, ve firmě zůstává

St 8. ledna 2020 12:30 1 min

Po 12 letech ve vedení výzkumné agentury Ipsos končí Tomáš Macků. Ve firmě ale i nadále zůstává.

/media/11242/zazitek_shutterstock

# Aktuality # Data

Incomind: Češi budou letos utrácet hlavně za cestování a zážitky

Po 6. ledna 2020 17:40 3 min

Podle průzkumu nové výzkumné agentury Tomáše Drtiny hodlají Češi v roce 2020 utrácet především za cestování a zážitky.

/media/8871/supermarket_shutterstock

# Data # Marketing

Před Vánocemi u Čechů výrazně posilují značkové produkty

Po 23. prosince 2019 11:00 4 min

V rámci přípravy na vánoční svátky Češi při nakupování potravin upřednostňují produkty značkových výrobců.

/media/11164/mladi_shutterstock

# Online # Marketing # Data

Většina mladých je ochotna za peníze sdílet obsah

St 18. prosince 2019 10:50 2 min

Až 86 % generace Z je otevřeno sdílení placeného sponzorovaného obsahu na svých sociálních sítích. Microinfluencering má do budoucna velký potenciál.

/media/6907/kava_shutterstock

# Data # Retail

Kávu chtějí Češi nakupovat čerstvou a hlavně pohodlně

So 14. prosince 2019 08:25 4 min

Mletá káva sice i nadále zůstává v českých končinách nejoblíbenější, postupně však ztrácí své příznivce.

/media/11083/tesco_průzkum_2

# Aktuality # Data

Výzkum: Při nákupu dárků hraje roli doporučení i katalogy

So 14. prosince 2019 08:10 4 min

Z výzkumu Tesco se ukazuje, že bez ohledu na společenské změny se s Vánocemi stále pojí stres, dříve z front, dnes z přeplněných obchodů.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.