Správná cenotvorba bude pro nový normál klíčová
Pandemie může být pro prodejce i výrobce příležitostí, jak přestat
pálit peníze na špatných promocích.
Pandemie může být pro prodejce i výrobce příležitostí, jak přestat
pálit peníze na špatných promocích.
Čeští spotřebitelé za pandemie k nákupu nejčastěji volili prodejny na
předměstí. Městské obchody zaznamenaly pomalejší růst.
Reputace Evropské unie byla pandemií prokazatelně poškozena, nejpozději od
konce března se z této kontroverze začala vymaňovat, píší analytici
Newton Media.
Privátním značkám se za pandemie daří. Češi si ale rádi připlatí
i za prémiové zboží.
Posuzovat vyváženost médií není právě jednoduché. Chybí k tomu jasná
definice celku vysílání, který je třeba analyzovat.
Firmy budou šetřit na eventech a magazínech, investice se naopak zvýší do
videa, podcastů, sociálních médií a interní komunikace.
Přestože i v dubnu zůstal čas strávený s médií nadprůměrný, vývoj
naznačuje postupný návrat mediální konzumace do doby před pandemií,
ukazují data adMeter.
Spotřebitelé chtějí od značek v reklamě již jiná témata než
všudypřítomnou pandemii koronaviru.
Více než kdy jindy potěší v pandemické situaci bezproblémově
fungující služby či překvapení ve formě dárku nebo pozitivní
komunikace.
Promoční prodeje v době pandemie koronaviru poklesly. Trh to může vzít
jako příležitost ke zpomalení slevové spirály.