• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/19679/office_shutterstock

# Reklama # Data

Výzkum: Polovina specialistů odchází z agentury do dvou let

St 26. ledna 2022 15:35 5 min

Téměř 50 % specialistů opouští agenturu do dvou let. Na vině je nespokojenost s finančním ohodnocením a nedostatečný profesní rozvoj, ukázal výzkum.

/media/19622/kava_shutterstock

# Data # Marketing

Kávu pije drtivá většina Čechů, nejčastěji kupují značku Nescafé

Čt 20. ledna 2022 15:15 3 min

Češi mají stále v oblibě tureckou kávu. Muži častěji preferují espresso, ženy zase latte nebo cappuccino, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.

/media/19582/shutterstock_kvalita_cena

# Aktuality # Retail # Data

Při nákupu potravin rozhodují u Čechů kvalita a cena

Po 17. ledna 2022 16:30 2 min

Rozhoduje kvalita potravin, pak cena a až potom země původu. Pouze 4 % Čechů při výběru potravin řeší zemi původu, hlavní roli hraje kvalita (pro 44 %) a cena (pro 34 %), ukazuje výzkum KPMG.

/media/19571/prima_nad

# Data

Prima, ČT a Nielsen spouští spojené měření TV a online videoreklamy

Po 17. ledna 2022 07:20 11 min

Skupina Prima a Nielsen Admosphere uvedly spojené měření televizní a online videoreklamy. Souhrnná data o sledovanosti televize Prima nejen na TV obrazovkách, ale i na dalších platformách, na kterých Prima obsah poskytuje, jsou k dispozici v softwaru Adwind Kite.

/media/18986/mobil_shutterstock

# Online # Reklama # Data

Investice do mobilní reklamy loni globálně vzrostly o čtvrtinu

So 15. ledna 2022 08:25 3 min

V loňském roce bylo do mobilní reklamy globálně investováno 295 miliard dolarů, ukazuje nejnovější výzkum společnosti App Annie. Bylo to meziročně o 23 % víc.

/media/19548/cilove-skupiny

# Marketing # Data

Sčítání lidu 2021: Jak velké jsou cílové skupiny v Česku?

Čt 13. ledna 2022 13:10 4 min

Český statistický úřad zveřejnil ve čtvrtek dopoledne první základní výsledky z loňského sčítání lidu. Podívali jsme se na to, jaká je aktuální velikost cílových skupin, které se obvykle využívají v marketingové komunikaci.

/media/19539/tereza-simeckova

# Data # Aktuality

Nielsen ovládl Nielsen Admosphere, získal zbylých 49 %

St 12. ledna 2022 18:25 2 min

Jediným vlastníkem výzkumné agentury Nielsen Admopshere se stala společnost Nielsen. Získala zbývající 49% podíl, který patřil Tereze Šimečkové a Michalu Jordanovi.

/media/19410/shutterstock_vinted

# Aktuality # Data # Online

Nejudržitelnější evropská online tržiště za rok 2021

Út 21. prosince 2021 07:40 2 min

Vinted, eBay nebo Vestiaire Collective patří podle zprávy Cross-Border Commerce Europe mezi nejudržitelnější tržiště v Evropě.

/media/18473/knihy_shutterstock

# Aktuality # Tisk # Data

Knihy jako dárek kupuje 8 z 10 Čechů, nejčastěji k Vánocům

Po 20. prosince 2021 12:30 2 min

Podle výzkumu Nielsen Admosphere kupují čtyři pětiny lidí aspoň někdy knihy jako dárek pro druhé, z čehož skoro tři čtvrtiny pořizují knižní dárky právě k Vánocům.

/media/19278/airbank_myair

# Aktuality # Data

Nejdoporučovanějším věrnostním programem je My Air

St 15. prosince 2021 07:15 3 min

Až tucet věrnostních programů využívají v průměru čeští spotřebitelé, nejvíce doporučují MyAir od Air Bank, ukazuje výzkum agentury Incomind.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.