Průzkum: Češi považují nezávislost médií za důležitou
Průzkum v zemích Visegrádské čtyřky zjistil, že veřejnost podporuje
opatření EU týkající se svobody médií.
Průzkum v zemích Visegrádské čtyřky zjistil, že veřejnost podporuje
opatření EU týkající se svobody médií.
Titulek, perex, vizuální doprovod nebo počet lajků a komentářů, to dnes
ovlivňuje u nemalého počtu lidí důvěryhodnost zpráv.
Jaké změny v chování spotřebitelů a postojů veřejnosti k aktivitám
značek přinesla válka na Ukrajině, zkoumal výzkum Mediabrands v zemích
střední Evropy (CEE) a v Pobaltí.
Iniciativa Evropské komise Green Deal je českou populací vnímána spíš
negativně, přestože kroky k šetrnějšímu způsobu života podporuje
většina Čechů, ukazuje průzkum Omnicom Media Group.
# Marketing # Data # Udržitelnost
O udržitelných výrobcích slyšela polovina respondentů. O existenci
obchodů prodávajících zboží do vlastních obalů zákazníka ví
7 z 10 respondentů. Nakupuje v nich ale menšina, ukazuje výzkum Nielsen.
Češi už nevnímají covid jako ohrožení a jejich životy se vracejí do
podoby před nástupem pandemie. Zvyšují se ale obavy z rostoucí inflace a také z války na Ukrajině. Ukazuje to výzkum OMG Research.
Na sociálních sítích sílí komunity. Důležitá je také autenticita,
která je pro úspěch influencerů klíčová.
Herní platformy, jako je Twitch, YouTube Gaming nebo Facebook Gaming,
přitahují čím dál víc i zadavatele.
Nejčastějším typem kola, kteří Češi vlastní, je kolo horské.
Elektrokola vlastní jen 5 % majitelů kol, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Jen třetina českých spotřebitelů si vybaví nějakou unikátní značku,
vyplývá ze studie Ogilvy Consulting a GroupM.