• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/21293/nechmel-deti_slider

# Reklama # Data

Kampaň #Nechmeldeti zastínila v médiích řadu pivních nápojů

Ne 12. června 2022 08:30 5 min

Kampaň #Nechmeldeti, kterou 12. dubna spustila organizace Suchej únor, oslovila v médiích přes šest miliónů Čechů, vyplývá z analýzy Newton Media.

/media/21240/snack_chips_shutterstock

# Aktuality # Data

Slané pochutiny nejčastěji jíme u TV, nejvíc inzeruje Lay’s

Pá 10. června 2022 12:25 2 min

Slané chuti pochutin dává přednost 41 % internetových Čechů a sladké 40 %. Jedna pětina potom ani jedné.

/media/13133/novinari_shutterstock

# Data

Češi mají stále vysokou důvěru v média veřejné služby

Pá 10. června 2022 12:20 3 min

Přestože důvěra veřejnosti v média se za poslední dva roky snížila, ČTK, ČT i ČRo mají stále vysokou míru důvěry kolem 60 až 70 %, ukazuje průzkum AMI Digital Index.

/media/13819/retail_shopping-mall

# Retail # Data

Regionální nákupní centra si v tržbách loni polepšila

Čt 9. června 2022 06:45 4 min

Návštěvnost regionálních nákupních center se i přes lockdown nezměnila. Tržby se meziročně zvýšily o 15 %.

/media/21199/snapchat_shutterstock

# Online # Data

Ze sociálních sítí má v Česku nejaktivnější uživatele Snapchat

St 8. června 2022 07:35 2 min

Početně malá síť Snapchat se může pyšnit nejaktivnějšími uživateli, kteří rádi přispívají. Na Facebooku jsou aktivní zejména ti starší.

/media/21210/radek-jalůvka

# Data

Ipsos: Trendem ve výzkumu je až nesmyslný tlak na rychlost

Po 6. června 2022 11:15 11 min

Digitalizace, ale i tlak na rychlost jsou trendy, které dnes formují výzkum trhu, myslí si Radek Jalůvka, CEO agentury Ipsos.

/media/21180/pinterest_shutterstock

# Online # Data

V Česku stále kralují Facebook a YouTube, čtvrtý je Pinterest

Čt 2. června 2022 14:35 4 min

Ze sociálních sítí v Česku dominuje stále Facebook a YouTube. Nejdynamičtěji roste Instargram a Pinterest, který je podle žebříčku s 37 % čtvrtou nejvyužívanější sociální sítí. TikTok používá 22 %.

/media/21012/gwi

# Aktuality # Data

Na český trh vstupuje výzkumná platforma GWI

Čt 19. května 2022 17:15 3 min

Ve spolupráci s Publicis Groupe nabídne GWI nově data o českých spotřebitelích.

/media/21002/media-projekt

# Tisk # Data

Media projekt hlásí největší změny v metodice za 15 let

Čt 19. května 2022 11:10 11 min

Národní výzkum čtenosti tištěných médií Media projekt upravil od začátku letošního roku svoji metodiku. Změny označuje jako největší za posledních 15 let.

/media/20947/michal-vlasak_1

# Data

Pomoc Ukrajině je důležitá, chlubení firmám ale škodí

Po 16. května 2022 13:20 3 min

Lidem v České republice záleží na tom, jak se firmy zapojují do pomoci válkou postižené Ukrajině, ale chlubit by se tím příliš neměly, ukazuje výzkum Havas Prague.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.