Z klenotů letos nejvíce inzerovala Pandora
V segmentu klenotů a bižuterie patřila v období leden až květen
k nejsilnějším inzerentům Pandora.
V segmentu klenotů a bižuterie patřila v období leden až květen
k nejsilnějším inzerentům Pandora.
Reklamy umístěné uprostřed obrazovky na mobilech získaly o 25 % více
pozornosti než reklamy na bočních stranách obrazovky, zjistil mj. výzkum
Teads a Havas Media.
Téměř 40 % Čechů uvedlo, že dostává řetězové e-maily týkající se
celospolečenských témat. Část z nich, konkrétně 460 tisíc, je poté
přeposílá dál.
# Aktuality # Marketing # Data
Alza.cz přizvala k dlouhodobé spolupráci výzkumnou agenturu. Ve
dvouměsíčním výběrovém řízení vybrala společnost Kantar.
Do roku 2030 by mělo metaverzum i další digitální aktivity tvořit až
desetinu trhu s luxusem.
# Aktuality # TV & video # Data
Placenou televizi nevyužívá v Česku 44 % diváků ve věku 15–69 let.
Více než třetina z nich argumentuje tím, že je placená televize drahá.
Podle nového žebříčku společnosti COMvergence se do čela mediálních
agentur za rok 2021 dostala Knowlimits. Mezi sítěmi jsou nejsilnější
Omnicom a GroupM.
Více než třetina českých internetových uživatelů hraje hry na mobilu, a to alespoň několikrát týdně, vyplývá z nové studie Video na internetu
2022 od Nielsen Admosphere.
Až 72 % spotřebitelů by si vybralo značku se smyslem pro humor před její
konkurencí. Většina zadavatelů se však legrace obává.
Agentura Stem/Mark ukazuje v novém projektu, jak výzkum pomáhá českým
firmám a institucím v naplňování jejich obchodních cílů.