• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/17547/tv-multi-video-obrazovka

# TV & video # Online # Data

S obrazovkami tráví Češi téměř osm hodin denně

St 2. listopadu 2022 07:15 2 min

Nejvíce času věnuje česká populace starší 15 let sledování televizní obrazovky, roste čas trávený s obrazovkami mobilních telefonů, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.

/media/6526/ecommerce_shutterstock

# Retail # Data

Vánoce v e-commerce budou letos opět silné, i když jiné

St 2. listopadu 2022 07:10 4 min

Vánoční nákupy se blíží. I v době krize se předpokládá, že e-commerce zažije další silný rok.

/media/1263/pr

# PR # Data

PR agentury kvůli rostoucím nákladům zdraží

Po 31. října 2022 06:55 3 min

Loňské příjmy u většiny PR agentur rostly. Kvůli navyšujícím se nákladům budou zdražovat.

/media/22749/telefon_apple_taylor-grote_unsplash

# Marketing # Data # Aktuality

Češi nesnesou ze strany firem lhaní ani aroganci

Pá 28. října 2022 08:00 4 min

Lhaní a podvádění firem Češi neodpouštějí. Faulem je i arogantní chování nebo neochota.

/media/19097/shutterstock_vánoce_nákupy

# Aktuality # Marketing # Data

Heureka: Navzdory krizi Češi na Vánoce šetřit nebudou

Čt 27. října 2022 15:20 3 min

Většinu dárků budou Češi nakupovat na internetu. Navzdory krizi šetřit neplánují, vyplývá z výzkumu Heureky.

/media/22760/vyzkum-novinari_tk

# Data

Sítě používá k práci 80 % českých novinářů, čas je hlavní interní tlak

Čt 27. října 2022 07:30 5 min

Sociální sítě dnes patří k trojici nejčastěji užívaných kanálů při tvorbě mediálního obsahu. Vyplývá to z výzkumu, který zaštítila FSV UK. Ten zároveň ukazuje, že časový tlak je nejsilnějším interním faktorem působícím na práci novinářů.

/media/17051/česká_distribuční_letáky

# Aktuality # Data # Retail

Průzkum: Popularita letáků roste, lidé je sledují víc než dřív

Po 24. října 2022 16:25 3 min

Tištěný leták čte alespoň občas 72 % české populace. Jako pravidelný zdroj informací o nabídkách prodejců jej využívá 30 % Čechů, ukázal průzkum Stem/Mark pro Českou distribuční.

/media/1103/meeting_1

# Aktuality # Reklama # PR # Data

Profesní asociace založily Radu pro strategickou komunikaci

Po 24. října 2022 10:30 7 min

Šest asociací sdružující komunikační a výzkumné agentury zakládá Radu pro strategickou komunikaci.

/media/22647/prima-mc

# Data

Spotřební i mediální chování generace starší 55 let se mění

St 19. října 2022 11:00 4 min

Dnešní generace lidí ve věku 55–69 je aktivnější a technologicky zdatnější než před šesti lety. Vyplývá to z nové vlny výzkumu OMG Research zaměřené na tzv. stříbrnou generaci.

/media/22632/data-collect_talk-online

# Aktuality # Data

Data Collect se přejmenovává na Talk Online Panel

Út 18. října 2022 14:15 2 min

Výzkumná agentura Data Collect (CAWI) se přejmenovává na Talk Online Panel, do jejíž sítě patří už od roku 2018.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.