S obrazovkami tráví Češi téměř osm hodin denně
Nejvíce času věnuje česká populace starší 15 let sledování televizní
obrazovky, roste čas trávený s obrazovkami mobilních telefonů, ukazuje
výzkum Nielsen Admosphere.
Nejvíce času věnuje česká populace starší 15 let sledování televizní
obrazovky, roste čas trávený s obrazovkami mobilních telefonů, ukazuje
výzkum Nielsen Admosphere.
Vánoční nákupy se blíží. I v době krize se předpokládá, že
e-commerce zažije další silný rok.
Loňské příjmy u většiny PR agentur rostly. Kvůli navyšujícím se
nákladům budou zdražovat.
# Marketing # Data # Aktuality
Lhaní a podvádění firem Češi neodpouštějí. Faulem je i arogantní
chování nebo neochota.
# Aktuality # Marketing # Data
Většinu dárků budou Češi nakupovat na internetu. Navzdory krizi šetřit
neplánují, vyplývá z výzkumu Heureky.
Sociální sítě dnes patří k trojici nejčastěji užívaných kanálů
při tvorbě mediálního obsahu. Vyplývá to z výzkumu, který zaštítila
FSV UK. Ten zároveň ukazuje, že časový tlak je nejsilnějším interním
faktorem působícím na práci novinářů.
Tištěný leták čte alespoň občas 72 % české populace. Jako pravidelný
zdroj informací o nabídkách prodejců jej využívá 30 % Čechů, ukázal
průzkum Stem/Mark pro Českou distribuční.
# Aktuality # Reklama # PR # Data
Šest asociací sdružující komunikační a výzkumné agentury zakládá Radu
pro strategickou komunikaci.
Dnešní generace lidí ve věku 55–69 je aktivnější a technologicky
zdatnější než před šesti lety. Vyplývá to z nové vlny výzkumu OMG
Research zaměřené na tzv. stříbrnou generaci.
Výzkumná agentura Data Collect (CAWI) se přejmenovává na Talk Online Panel,
do jejíž sítě patří už od roku 2018.