Vývoj investic do reklamy vloni kopíroval chování Čechů
Investice do reklamy na území České republiky zaznamenaly v průběhu roku
2010 tradiční vývoj spojený se zaběhlými způsoby chování na
našem území.
Investice do reklamy na území České republiky zaznamenaly v průběhu roku
2010 tradiční vývoj spojený se zaběhlými způsoby chování na
našem území.
Uběhl už měsíc od prvního dílu našeho seriálu o českém tisku na
iPadech. Skončili jsme shodou o tom, že největší potenciál na úspěch
má speciální formát určený pro iPady. Teď se podíváme, proč není
zájem o inzerování na iPadech.
Komunikace na sociálních sítích je výrazně odlišná a značky s tím
musí nejen počítat, ale především se přizpůsobovat.
U českých videoreklam bují dětská nemoc, jež může vést ke krachu
tohoto formátu v podání českých médií.
Objem reklamních investic v ČR dosáhl vloni podle hrubých monitorovaných
investic společnosti Admosphere 56 mld. Kč. Největší část byla
tradičně věnována na televizní reklamu (46 %).
Vedoucí elektronických médií nákupního sdružení OPera Martin Nováček
hodnotí vývoj televizních stanic v lednu a srovnává ohlášená jarní
programová schémata televizí Nova a Prima.
Podívejte se na video z jedné domácnosti, kde mají nainstalovaný
přístroj pro měření sledovanosti TV. Neocenitelné pro zvědavce, povinná
literatura pro lidi z reklamy.
Žebříček monitoringu Admosphere také ukazuje, že volební rok „poslal“
mezi nejsilnější zadavatele i ČSSD a ODS.
Tiskový trh se vloni měnil pod vlivem klesající inzerce více než
v roce 2009.
Zavřete oči, uvidíte logo BMW. BMW se v Německu dostalo doslova a do
písmene do hlav diváků v kinech. MediaGuru ví jak.