Bulvární týdeníky bojují s internetem
Na bulvární týdeníky doléhá v letošním roce vliv internetu. Jejich
prodeje jsou nižší než dříve.
Na bulvární týdeníky doléhá v letošním roce vliv internetu. Jejich
prodeje jsou nižší než dříve.
Za první čtyři letošní měsíce představovaly hrubé příjmy z inzerce
v tisku 5,225 mld. Kč, o téměř 10 % méně než za stejnou dobu vloni.
Jakkoli prodaný náklad tištěných verzí klesá, platící čtenáři na
internetu dokáží vyhladit vrásky managementu alespoň některých deníků.
Masové rozšíření čteček elektronických knih můžeme očekávat až se
zlevněním těchto přístrojů.
O kreativní využití outdoorových a indoorových ploch není nouze.
Přinášíme další ukázky zajímavých nápadů.
Marketingoví a mediální manažeři neočekávají významnější růst
reklamních investic, vyplývá z výzkumu Mediaresearch.
Hitem letošního mediálního festivalu se stala kampaň pro norskou hudební
skupinu s celkovým rozpočtem 800 euro.
Tradiční média lze stále využívat k zajímavým inzertním řešením,
ukazují práce na shortlistu festivalu PIAF.
Pravidelný výzkum Millward Brown přináší aktualizovaný žebříček
nejhodnotnějších globálních značek. Nejvýše se podle výzkumu dostala
značka Apple.
Televizní diváci dávají v letošním roce citelněji najevo svůj vliv na
program televizních stanic.