Dva měsíce Piana: dopady placení na návštěvnost webů
Jak se změnila návštěvnost webových stránek, které jsou zapojeny do
projektu Piano – placeného obsahu na Slovensku?
Jak se změnila návštěvnost webových stránek, které jsou zapojeny do
projektu Piano – placeného obsahu na Slovensku?
I v letošním roce pokračuje snižování prodejů levných DVD nosičů
distribuovaných do prodejních míst s periodickým tiskem.
Květen byl zatím z hlediska návštěvnosti nejúspěšnějším měsícem,
přesto oproti loňsku je odliv diváků citelný.
Podíl německého vydavatelství Burda se díky akvizici HF na inzertním
tiskovém trhu téměř zdvojnásobí.
Obrat výzkumných agentur v Česku by měl v letošním roce vzrůst proti
loňsku o pět procent na 2,5 miliardy korun.
Nejlepší integrovanou kampaní, oceněnou na festivalu v Cannes grand prix,
se stala kampaň pro prohlížeč Bing.
Tuzemský tiskový regionální trh se vrací do období před rokem
2009. Nové regionální projekty přišly v nevhodnou dobu.
Nový výzkum o sociálních sítích přináší detailní informace o tom,
kdo a jaké sítě využívá. Jedničkou mezi nimi je Facebook.
Obrat z internetových služeb má v Česku podle nové zprávy
PricewaterhouseCoopers vzrůst na 37 mld. Kč v roce 2015.
I přes ne zcela optimální jaro se podíl TV Prima na sledovanosti
v prime-time v letošním roce oproti loňsku zvýšil nejvýrazněji ze
všech tuzemských stanic.