Dopad tradičních médií: TV je stále nejsilnější
Z tradičních médií má u české populace stále nejsilnější postavení
televize.
Z tradičních médií má u české populace stále nejsilnější postavení
televize.
Sociální sítě Facebook a Twitter a další kanály mají podle zprávy
Future scape získat v následujících letech až 180 miliard globálních
televizních investic.
Průzkum zjišťující plány marketérů v oblasti internetového marketingu
ukazuje, že investice do SEO, SMM a PPC v příštím roce porostou.
Více než dvě třetiny firem ignorují stížnosti zákazníků na webech jako
Facebook či Twitter. Právě tam jsou přitom nejvíce vidět.
Studie o mladých lidech Millennials se zabývá nákupními zvyklostmi,
mediální konzumací a vlastnictvím nových technologií u mladých Čechů.
Společnost Henkel je podle hrubých monitorovaných údajů v letošním roce
zatím největším zadavatelem reklamy do médií s objemem nad 1 mld. Kč.
Americký výzkum odhalil neochotu uživatelů využívat ke konzumaci médií
speciálních aplikací. S těmi se přitom počítá pro budoucí monetizaci
obsahu.
Placené vyhledávání v tabletech vykazuje podle nové studie vyšší míru
prokliku (CTR), než je tomu u počítačů.
Ceny za inovativní mediální agenturu a inovativního zadavatele si
z letošního ročníku soutěže Flema odvážejí slovenské firmy.
Brand engagement na sociální síti Facebook se daří zejména Xparfémům, O2
či Slevomatu.