• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

# Data

Dopad tradičních médií: TV je stále nejsilnější

Út 22. listopadu 2011 17:54 1 min

Z tradičních médií má u české populace stále nejsilnější postavení televize.

# Online # TV & video # Data

Sociální sítě zaútočí na televizní rozpočty

Po 21. listopadu 2011 07:30 2 min

Sociální sítě Facebook a Twitter a další kanály mají podle zprávy Future scape získat v následujících letech až 180 miliard globálních televizních investic.

# Online # Data

Studie: Investice do internetového marketingu

Pá 11. listopadu 2011 14:01 2 min

Průzkum zjišťující plány marketérů v oblasti internetového marketingu ukazuje, že investice do SEO, SMM a PPC v příštím roce porostou.

# Online # Data

Na sociálních sítích přibývá stížností

Út 8. listopadu 2011 00:25 2 min

Více než dvě třetiny firem ignorují stížnosti zákazníků na webech jako Facebook či Twitter. Právě tam jsou přitom nejvíce vidět.

# Data

Jací jsou dnešní mladí?

Čt 3. listopadu 2011 07:11 5 min

Studie o mladých lidech Millennials se zabývá nákupními zvyklostmi, mediální konzumací a vlastnictvím nových technologií u mladých Čechů.

# Data

Největším letošním zadavatelem je zatím Henkel

Po 31. října 2011 05:00 1 min

Společnost Henkel je podle hrubých monitorovaných údajů v letošním roce zatím největším zadavatelem reklamy do médií s objemem nad 1 mld. Kč.

# Online # Data

Tablety propad nákladu nezachrání

St 26. října 2011 14:51 2 min

Americký výzkum odhalil neochotu uživatelů využívat ke konzumaci médií speciálních aplikací. S těmi se přitom počítá pro budoucí monetizaci obsahu.

# Online # Data

Studie: Tablety mají vyšší míru prokliku než PC

Pá 21. října 2011 14:01 1 min

Placené vyhledávání v tabletech vykazuje podle nové studie vyšší míru prokliku (CTR), než je tomu u počítačů.

# Reklama # Data

Ceny mediální kreativity Flema ovládli Slováci

Pá 21. října 2011 07:24 5 min

Ceny za inovativní mediální agenturu a inovativního zadavatele si z letošního ročníku soutěže Flema odvážejí slovenské firmy.

# Online # Data

Na českém Facebooku se nejvíc mluví o parfémech

Pá 14. října 2011 07:30 2 min

Brand engagement na sociální síti Facebook se daří zejména Xparfémům, O2 či Slevomatu.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.