• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/7078/podcast_shutterstock

# Marketing # Data

Obliba podcastů je vysoká, reklamní investice ale zaostávají

Pá 10. ledna 2025 07:05 2 min

Byť podcasty poslouchají miliony lidí, zadavatelé se do reklamy v těch audio formátech příliš nehrnou.

/media/nc2amdbp/marketing_freepik

# Reklama # Data

Marketéři vyhlížejí letošní rok optimisticky

Pá 3. ledna 2025 12:00 2 min

Dvě třetiny marketérů očekávají, že letos se situace na trhu zlepší, vyplývá z průzkumu organizace WARC. 

/media/22970/vanoce_unsplash

# Retail # Data

Češi oproti dřívějšku posouvají nákupy vánočních dárků

Ne 22. prosince 2024 08:15 2 min

Vánoční nákupy Češi každý rok odkládají na období blíž k Vánocům, ukázal průzkum Heureka Group.

/media/1888/coca_cola_vanoce_kamion

# Reklama # Data

Vánoční reklamy mají Češi rádi, při výběru dárků se jimi ale neřídí

St 18. prosince 2024 07:40 2 min

Pozitivní reakce na vánoční reklamy převažují u české populace nad negativními. Zjištění přináší výzkum ResSolution Group.

/media/trvfz2nk/retail_shopping_nakup_pixabay

# Data # Retail # Marketing # Udržitelnost

EY: Čeští spotřebitelé udržitelnost moc neberou, vynikají v digitálu

Po 16. prosince 2024 12:30 5 min

Studie Future Consumer Index, kterou každoročně provádí poradenská společnost EY, odhaluje vývoj v chování českých spotřebitelů.

/media/1l2hz03d/umelainteligence_freepik

# Aktuality # Data

S deepfakes se setkala už téměř třetina Čechů

Po 16. prosince 2024 06:55 4 min

Zatímco letos v dubnu se adresátem nějaké formy deepfake stalo 22 % české populace, v říjnu už to bylo 29 %, vyplývá z průzkumu agentury Ipsos. 

/media/aownikap/freepik_men

# Data # Marketing

Pojetí maskulinity se mění, značky na to musí reagovat

Pá 13. prosince 2024 11:00 3 min

Muži přistupují k maskulinitě mnohem různoroději než dřív, ukazuje průzkum agentury Kantar.

/media/21098/radek-jaluvka

# Aktuality # Data # Lidé

SIMAR má nové vedení, předsedou je Jalůvka

Pá 13. prosince 2024 10:55 2 min

SIMAR si zvolil nové tříčlenné vedení, tvoří jej Radek Jalůvka, Michal Ševera a Tomáš Hynčica.

/media/lzcpci3t/freepik_customer-experience-creative-collage

# Marketing # Data

Většina nakupujících dá před nákupem na spotřebitelské recenze

St 11. prosince 2024 00:10 4 min

Až 88 % nakupujících chce napříč kanály bezproblémovou nákupní zkušenost. 

/media/litprjrk/vernostni-karta_zakzanik_pixabay

# Data # Marketing

Věrnostní programy využívají Češi důsledněji než dříve

St 4. prosince 2024 07:15 3 min

Nárůst cen motivoval české spotřebitele k důslednějšímu využívání věrnostních programů. Jejich znalost zároveň za poslední rok vzrostla. Nejčastěji se užívají při nákupu potravin, zjistil výzkum ResSolution Group.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.