• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

# Data

Budování dobré značky je stále důležitější

Pá 27. ledna 2012 07:00 2 min

Společnosti bedlivě sledují změny spotřebitelských priorit a soustředí se na vylepšování obrazu své firemní značky.

# Online # Data

Internetové spoty mají mít do 15 vteřin

Čt 26. ledna 2012 07:15 2 min

Televizní diváci jsou trpělivější než uživatelé internetu. Třicetivteřinový spot je pro online reklamu příliš.

# Data

Mediální výdaje za rok 2011 v číslech

Pá 20. ledna 2012 11:51 2 min

Souhrnný pohled na výdaje reklamních investic do médií v roce 2011 podle monitoringu Admosphere. Upozorňujeme ale, že monitorovaná data nepopisují realitu.

# Data # Online # Marketing

Emailový marketing: letošní rok na vzestupu

Pá 13. ledna 2012 03:30 4 min

Do rozvíjení e-mail marketingu letos investuje většina marketérů. Jejich cílem je nejen upevnit vztah se zákazníky, ale i vytvořit jejich podrobnější segmentaci.

# TV & video # Data

Atmedia: Počet dětských stanic se zvýší na 10

Čt 12. ledna 2012 06:37 3 min

Společnost Atmedia odhaduje, že v roce 2014 se počet dětských kanálů vysílajících v češtině zvýší ze současných 7 na 10.

# Online # Data

Nejvirálnější obsah tvoří Huffington Post, BBC a Guardian

Čt 12. ledna 2012 04:00 2 min

Seznamu dvacítky médií, jež dosahují nejlepší sociální optimalizace, vévodí Britové.

# Online # Data

Vývoj sociálních médií: vše, co potřebujete vědět

St 11. ledna 2012 06:45 2 min

Expanze sociálních sítí je rok od roku intenzivnější. Nová studie ComScore shrnuje vše podstatné o postavení současných sociálních médií.

# Online # Data

Mediaresearch: Videoobsahu vládne YouTube

Út 10. ledna 2012 07:15 2 min

Internetové video zabírá značnou část času stráveného na internetu, vyplývá z výzkumu Mediaresearch. Nejčastěji si lidé přehrávají videa na YouTube a Facebooku.

# Data # Tisk

Vydavatelům klesají obraty, ziskovost se ale zlepšila

Po 9. ledna 2012 08:18 2 min

Souhrnné obraty největších českých vydavatelských domů od roku 2008 klesají. Ziskovost se ale po pádu v roce 2009 následující rok mírně vylepšila.

# Data

Reakce zákazníků jsou víc vidět, firmy musí být ve střehu

Po 9. ledna 2012 04:43 2 min

Úroveň služeb zákaznického centra a schopnost diplomatické a vstřícné komunikace se zákazníky bude pro úspěch značky klíčová.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.