Budování dobré značky je stále důležitější
Společnosti bedlivě sledují změny spotřebitelských priorit a soustředí
se na vylepšování obrazu své firemní značky.
Společnosti bedlivě sledují změny spotřebitelských priorit a soustředí
se na vylepšování obrazu své firemní značky.
Televizní diváci jsou trpělivější než uživatelé internetu.
Třicetivteřinový spot je pro online reklamu příliš.
Souhrnný pohled na výdaje reklamních investic do médií v roce 2011 podle
monitoringu Admosphere. Upozorňujeme ale, že monitorovaná data nepopisují
realitu.
Do rozvíjení e-mail marketingu letos investuje většina marketérů. Jejich
cílem je nejen upevnit vztah se zákazníky, ale i vytvořit jejich
podrobnější segmentaci.
Společnost Atmedia odhaduje, že v roce 2014 se počet dětských kanálů
vysílajících v češtině zvýší ze současných 7 na 10.
Seznamu dvacítky médií, jež dosahují nejlepší sociální optimalizace,
vévodí Britové.
Expanze sociálních sítí je rok od roku intenzivnější. Nová studie
ComScore shrnuje vše podstatné o postavení současných
sociálních médií.
Internetové video zabírá značnou část času stráveného na internetu,
vyplývá z výzkumu Mediaresearch. Nejčastěji si lidé přehrávají videa
na YouTube a Facebooku.
Souhrnné obraty největších českých vydavatelských domů od roku
2008 klesají. Ziskovost se ale po pádu v roce 2009 následující rok
mírně vylepšila.
Úroveň služeb zákaznického centra a schopnost diplomatické a vstřícné
komunikace se zákazníky bude pro úspěch značky klíčová.