• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

# Online # TV & video # Data

Změna preferencí: mladí sledují sport víc online než v TV

Ne 4. března 2012 11:55 2 min

Vůbec poprvé byla mezi mladými sportovními diváky zaznamenána větší sledovanost sportovních pořadů online než v televizi.

# Data

Jak funguje česká „šeptanda“?

Pá 2. března 2012 16:37 3 min

„Šeptanda“ neboli proces word-of-mouth (WOM) se stává v poslední době čím dál atraktivnějším tématem marketérů.

# Data

Chytré telefony a mediální chování

Čt 1. března 2012 08:22 2 min

Nejnovější průzkum společnosti Google ukazuje čím dál výraznější vliv chytrých telefonů na spotřebitelské chování.

# Data

Tradiční a digitální média fungují nejlépe v tandemu

St 29. února 2012 12:40 4 min

Je možné zapojením digitálních médií získat zajímavý dodatečný zásah a zlepšit výsledky kampaně?

# Data

Jak se Češi staví k reklamě v mobilu?

Po 27. února 2012 07:25 2 min

S rostoucí oblibou chytrých telefonů rostou i možnosti, jak se do mobilu lidem dostat. K reklamě v mobilu se však ne všichni staví zcela pozitivně.

# Data

Jak Češi vnímají reklamu?

Čt 23. února 2012 05:14 4 min

Výsledky výzkumu Češi a reklama v roce 2012 ukazují, že v České republice se reklamě spíše nedůvěřuje.

# Data

Značka ČR trpí nejednoznačností

Pá 17. února 2012 07:23 3 min

Značka České republiky a způsob, jakým komunikuje naše země navenek, postrádá jednotný a systematický přístup.

# Online # Data

Na jaké bannery se v Česku nejvíce kliká?

Po 6. února 2012 18:47 2 min

Studie Gemius AdMonitor ukazuje, že na českém internetu dosahuje nejvyšší míry prokliku formát 300×600.

# Data

Polovina manažerů se bojí o pověst svých firem

So 4. února 2012 10:59 3 min

V období recese stoupá nervozita i u manažerů, kteří se nejvíce bojí nespokojených zákazníků a ohrožení reputace svých firem.

# Marketing # Reklama # Data

Úspěšné reklamní strategie: Jak na ženy?

Út 31. ledna 2012 07:11 4 min

Zatímco muži nakupují očima, ženy kladou důraz na to, co kde slyší.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.