Změna preferencí: mladí sledují sport víc online než v TV
Vůbec poprvé byla mezi mladými sportovními diváky zaznamenána větší
sledovanost sportovních pořadů online než v televizi.
Vůbec poprvé byla mezi mladými sportovními diváky zaznamenána větší
sledovanost sportovních pořadů online než v televizi.
„Šeptanda“ neboli proces word-of-mouth (WOM) se stává v poslední době
čím dál atraktivnějším tématem marketérů.
Nejnovější průzkum společnosti Google ukazuje čím dál výraznější
vliv chytrých telefonů na spotřebitelské chování.
Je možné zapojením digitálních médií získat zajímavý dodatečný
zásah a zlepšit výsledky kampaně?
S rostoucí oblibou chytrých telefonů rostou i možnosti, jak se do mobilu
lidem dostat. K reklamě v mobilu se však ne všichni staví zcela
pozitivně.
Výsledky výzkumu Češi a reklama v roce 2012 ukazují, že v České
republice se reklamě spíše nedůvěřuje.
Značka České republiky a způsob, jakým komunikuje naše země navenek,
postrádá jednotný a systematický přístup.
Studie Gemius AdMonitor ukazuje, že na českém internetu dosahuje nejvyšší
míry prokliku formát 300×600.
V období recese stoupá nervozita i u manažerů, kteří se nejvíce bojí
nespokojených zákazníků a ohrožení reputace svých firem.
Zatímco muži nakupují očima, ženy kladou důraz na to, co kde slyší.