• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

# Data

Admosphere vytlačuje Kantar z mediálního monitoringu

Út 17. dubna 2012 11:17 2 min

Situace na trhu monitoringu mediálních investic se v průběhu dvou let citelně mění – většina trhu přešla ke společnosti Admosphere.

# Data

Jak je na tom segment FMCG u nás?

Út 17. dubna 2012 02:26 4 min

Trh s rychloobrátkovým zbožím čeká buď stagnace, nebo mírný pokles. V nejhorším případě je možný propad až o 5 %.

# Data

Mediální investice jsou pod úrovní loňského roku

Út 10. dubna 2012 07:30 2 min

Souhrnné výdaje do médií za leden a únor jsou nižší než ve stejném období vloni. Vývoj v jednotlivých mediatypech zatím odpovídá očekávání z konce loňského roku.

# Data

Neuromarketing a etika

Po 9. dubna 2012 11:20 3 min

Neuromarketing s sebou se všemi svými pozitivy přináší i mnohá úskalí. Je zřejmé, že využití neuro věd v marketingu má závažný společenský kontext a několik rovin.

# Data

Studie: Mladí Češi v digitálním světě

Čt 5. dubna 2012 07:38 4 min

Jak se žije mladé generaci v digitálním světě a jaké jsou její digitální rituály? I na to odpovídá výzkum TNS AISA.

# Data

Cesta do tajů neuromarketingu

Po 2. dubna 2012 10:50 3 min

V posledních měsících se i v českých krajích začíná čím dál tím častěji ozývat nové slovo: neuromarketing. Neuromarketing je zákoutím, kde se setkávají moderní marketing a neuropsychologie.

# Data

Luxus láká stále víc i muže

Po 2. dubna 2012 06:59 3 min

Letošní rok je ve znamení zvýšeného zájmu o luxusní produkty – tentokrát se o ně zajímají hlavně muži, což odráží jejich trvale zvyšující zájem o zevnějšek.

# Data

Proměny konzumace zpravodajství: zlom v roce 2006

Čt 29. března 2012 07:58 2 min

Dlouhodobý pohled na konzumaci tradičního zpravodajství v televizi a v novinách naznačuje, že zlomem v jeho konzumaci se stal rok 2006.

# Data

Děti a média: vyhrávají televize a internet

Út 27. března 2012 18:11 10 min

Dnešní děti vyrůstají v globálním světě obklopené médii, přehlcené informacemi a s neomezenými možnostmi zábavy.

# Data

Výhled marketingových rozpočtů v Evropě stále opatrný

Út 27. března 2012 07:30 2 min

Marketingoví manažeři v Evropě zatím nemluví o růstu investic. Situace se naopak zlepšuje v Severní Americe.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.