Neuromarketingové výzkumné metody v místě prodeje
Pomocí neuromarketingových výzkumných metod je možné získat informace
k ovlivnění zákazníkova chování a navýšení prodeje podporovaných
produktů.
Pomocí neuromarketingových výzkumných metod je možné získat informace
k ovlivnění zákazníkova chování a navýšení prodeje podporovaných
produktů.
Nová vlna výzkumu o evropském mediálním chování zaznamenává růst
konzumace tradičních médií online a také souběžnou konzumaci
více médií.
Prohlubující se krize v eurozóně ovlivnila v květnu výhled o vývoji
globálních marketingových rozpočtů, ukazuje specializovaný index.
Martin Vejmelka a Jaroslav Hlinka, vědci z Akademie věd ČR, přibližují
pozadí výzkumu, na jehož základě agentura PHD vyvinula plánovací nástroj
neuroTVplanning.
Výzkum srovnával ochotu uživatelů platit za různé druhy obsahu. Nejvíce
respondentů připouští platby za zábavu, placené zpravodajství naopak
většina odmítá.
Pojetí krásy a její role v životě žen se neustále proměňuje. Pro
kosmetický průmysl je tedy více než důležité vědět, jaké postoje
v současné době u ženské cílové skupiny převládají.
Tradiční žebříček stovky nejsilnějších značek od společnosti Millward
Brown potvrzuje na pozici světově nejhodnotnější značky Apple.
Videoreklama zatím svou kapacitou nemůže nahradit reklamu televizní. Má ale
exkluzivní postavení a je jejím vhodným doplňkem.
Podstata technik a metod založených na neuromarketingu stále podněcuje
diskuze. Výzkumná agentura Millward Brown ukazuje, jak je co nejlépe využít
ve svůj prospěch.
Poslední výzkumy GfK v oblasti efektivity mediálních kampaní ukazují, že
úspěšnost reklamy spočívá v její umírněnosti.