Mediální investice a media mix
První polovina roku 2012 se na trhu s reklamou nesla ve znamení poklesu.
Oproti srovnatelnému období roku 2011 zaznamenal monitoring společnosti
Admosphere 3,4% snížení ceníkové hodnoty reklamního prostoru.
První polovina roku 2012 se na trhu s reklamou nesla ve znamení poklesu.
Oproti srovnatelnému období roku 2011 zaznamenal monitoring společnosti
Admosphere 3,4% snížení ceníkové hodnoty reklamního prostoru.
Světoví CEO si dobře uvědomují potenciál sociálních médií, i přesto
se jich však bojí a sami je nechtějí používat.
Reklama zůstává hlavním zdrojem tržeb sociálních médií a letos by podle
predikce společnosti Gartner měla celosvětově dosáhnout 8,8 mld. USD.
Nejlepším řešením by bylo, kdyby se ATO a SPMS dohodly na vypsání nového
tendru, říká generální ředitel TNS Aisa Bronislav Kvasnička.
Největší poptávka je po accountech, nejvíce uchazečů má naopak zájem
o práci v PR na straně klienta a v event managementu. Vyplývá to ze
statistik personalistů.
Třetina zákazníků není spokojena s výhodami, které jim členství
v klubu přináší. To ohrožuje zákaznickou loajalitu.
Přinášíme aktualizovaný žebříček mediálních agentur a komunikačních
skupin za rok 2011, který pravidelně sestavuje Recma.
O necelou 1 miliardu korun byly v letošním prvním pololetí reklamní
investice do médií nižší než vloni, naznačuje monitoring inzerce.
Být matkou už neznamená to co dřív. Jejich sebepojetí se výrazně mění,
což by neměly opomíjet ani značky, které na ně chtějí ve své
komunikaci cílit.
Společnost ComScore zjišťovala, jaký efekt má na televizní konzumaci
sledování TV obsahu tradičními a novými digitálními cestami.