• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

# Data

Mediální investice a media mix

Út 7. srpna 2012 08:34 1 min

První polovina roku 2012 se na trhu s reklamou nesla ve znamení poklesu. Oproti srovnatelnému období roku 2011 zaznamenal monitoring společnosti Admosphere 3,4% snížení ceníkové hodnoty reklamního prostoru.

# Data

IBM: CEO by se neměli bát sociálních médií

Čt 2. srpna 2012 07:32 3 min

Světoví CEO si dobře uvědomují potenciál sociálních médií, i přesto se jich však bojí a sami je nechtějí používat.

# Online # Data

Příjmy na sociálních médiích táhnou hry

Čt 26. července 2012 06:12 2 min

Reklama zůstává hlavním zdrojem tržeb sociálních médií a letos by podle predikce společnosti Gartner měla celosvětově dosáhnout 8,8 mld. USD.

# TV & video # Data

Nepodporujeme dvě měny. Řešením by byl zcela nový tendr

St 25. července 2012 10:31 8 min

Nejlepším řešením by bylo, kdyby se ATO a SPMS dohodly na vypsání nového tendru, říká generální ředitel TNS Aisa Bronislav Kvasnička.

# Data

Firmy v Česku hledají více marketérů a méně píáristů

St 25. července 2012 08:00 2 min

Největší poptávka je po accountech, nejvíce uchazečů má naopak zájem o práci v PR na straně klienta a v event managementu. Vyplývá to ze statistik personalistů.

# Data

Třetina zákazníků nespokojena se svým věrnostním programem

Po 23. července 2012 07:00 3 min

Třetina zákazníků není spokojena s výhodami, které jim členství v klubu přináší. To ohrožuje zákaznickou loajalitu.

# Data

Žebříček mediálních agentur a sítí za rok 2011

Pá 20. července 2012 13:00 1 min

Přinášíme aktualizovaný žebříček mediálních agentur a komunikačních skupin za rok 2011, který pravidelně sestavuje Recma.

# Data

Bilance 1. pololetí: Trhu chybí téměř miliarda

Čt 19. července 2012 10:19 2 min

O necelou 1 miliardu korun byly v letošním prvním pololetí reklamní investice do médií nižší než vloni, naznačuje monitoring inzerce.

# Marketing # Data

Cílová skupina matek se mění

Čt 19. července 2012 08:20 4 min

Být matkou už neznamená to co dřív. Jejich sebepojetí se výrazně mění, což by neměly opomíjet ani značky, které na ně chtějí ve své komunikaci cílit.

# Online # TV & video # Data

Konzumace TV obsahu díky online platformám roste

Čt 19. července 2012 03:04 2 min

Společnost ComScore zjišťovala, jaký efekt má na televizní konzumaci sledování TV obsahu tradičními a novými digitálními cestami.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.