• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/7839/shutterstock_instore_1

# Retail # Data

Češi milují privátní značky, i když často ani nevědí, že je kupují

Pá 31. ledna 2025 07:10 5 min

Výzkumná agentura NIQ zveřejnila v druhé polovině ledna data o loňském vývoji FMCG a elektroniky a spotřebičů. Vybíráme to nejzajímavější v oblasti rychloobrátko­vého zboží.

/media/z1lj5c0x/cellphone_freepik

# Data # Marketing

Kantar: Malé obrazovky u Čechů vítězí, roste obliba podcastů

St 29. ledna 2025 07:20 6 min

Loni se spokojenost Čechů odrazila ode dna. Jaký je jejich životní styl a jak využívají média, ukazuje studie Lifestyle 2024 agentury Kantar. 

/media/11491/penize_czk

# Reklama # Data

Do reklamy v médiích v roce 2024 nejvíc investoval Lidl

Út 28. ledna 2025 15:45 2 min

Potravinové řetězce byly i v loňském roce s náskokem největšími reklamními inzerenty v médiích.

/media/4h5bfkrg/cviceni_gym_freepik

# Data # Aktuality

Výzkum: Novoroční předsevzetí splní Češi tak z poloviny

Út 28. ledna 2025 07:15 3 min

Novoroční předsevzetí si dávají častěji mladší lidé a obvykle se týkají jídla a sportování. Naplnit je se daří necelé polovině české populace. Slováci jsou v plnění předsevzetí mírně úspěšnější, zjistil výzkum ResSolution Group.

/media/17908/mobilegaming_shutterstock

# Reklama # Data

Marketing mobilních aplikací dosáhl loni 65 miliard dolarů

Ne 26. ledna 2025 07:35 2 min

Nový milník dosáhly loni marketingové výdaje do mobilních aplikací. Podle firmy AppsFlyer překročily globálně 65 miliard dolarů. 

/media/bweafn3k/vodafone_detitechnologie

# Aktuality # Data

Až 87 % dětí pracuje v Česku s nástroji umělé inteligence

Čt 23. ledna 2025 21:00 3 min

Zatímco ve škole nástroje umělé inteligence využívá 64 % dětí ve věku 12 až 17 let, doma 80 %, vyplývá z výzkumu Vodafonu a Ipsosu. 

/media/9836/tv-studio

# TV & video # Data

Vrací se zlaté časy televizní reklamy? Přístup diváků se mění

Čt 23. ledna 2025 12:30 3 min

Nová studie HUB Research ukazuje, že diváci streamovacích služeb jsou vnímaví k reklamě, zejména když jim šetří peníze za předplatné.

/media/21098/radek-jaluvka

# Data # Lidé

Radek Jalůvka předává vedení Ipsosu, v agentuře zůstává

St 22. ledna 2025 14:05 3 min

Po 33 letech od založení se Radek Jalůvka rozhodl předat vedení výzkumné agentury Ipsos. Jedná se o dlouhodobě plánovaný krok.

/media/jvqbcjfc/leos-mares

# Aktuality # Audio # Data

Lidé si se jménem Leoše Mareše spojí nejčastěji kožichy

St 22. ledna 2025 10:35 3 min

Co se lidem vybaví, když se řekne Leoš Mareš? I v roce 2025 vítězí kožich, uvádí výzkum agentury Stem/Mark.

/media/3zcev5ef/online-news_freepik

# Data

Studie: Zpravodajství se vyhýbá až čtvrtina české populace

Pá 17. ledna 2025 11:00 3 min

Téměř třetina těch, kteří se zpravodajství vyhýbá, to zdůvodňuje přílišnou negativností zpráv, ukazuje nový ročník pravidelné studie ResSolution Group a Nielsen.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.