Konzumaci médií dnes ovládá multiscreening
Až 90 % našeho každodenního kontaktu s médii se podle nové studie
společnosti Google odehrává před obrazovkami nejrůznějších velikostí.
Až 90 % našeho každodenního kontaktu s médii se podle nové studie
společnosti Google odehrává před obrazovkami nejrůznějších velikostí.
Spotřebitelé stále častěji nakupují přes internet. Nárůst nákupu se
však výrazně liší segment od segmentu.
Která sociální média dokáží nejvíce poškodit reputaci značky?
Přinášíme žebříček těch nejnebezpečnějších.
Podíl internetové reklamy se ve světě blíží k 20%, naznačuje ve svých
aktuálních odhadech Magna Global.
Podíl sociálních médií v marketingových rozpočtech zadavatelů se má
podle jejich odhadu zdvojnásobit.
Nákupy on-line, tj. prostřednictvím internetu, se stále více stávají
běžnou součástí našich životů.
Také sedmý letošní měsíc přinesl celkově nižší monitorované výdaje
do médií než ve stejném období vloni.
Firmy si u PR agentur nejvíce cení profesionality, kontaktů, zkušeností a znalostí nejen mediálního prostředí, ale také oboru podnikání
dané firmy.
Majitelé plochých počítačů očekávají bannery založené na videu a herních elementech. Reklamní obsah přijímají lépe než uživatelé
klasických počítačů.
Vyplývá to z aktuálního zkoumání, jehož cílem bylo zjistit, jak se
v různých zemích EU po třech letech recese změnily cenové a propagační
nástroje značek v retailu.