Do instore komunikace míří 27 % rozpočtu
Jak na instore nástroje pohlížejí top zadavatelé? Jaká je výše jejich
investic do podpory produktů a služeb v retailu? Těmito otázkami se
zabýval výzkum asociace POPAI, AČRA MK a OMD.
Jak na instore nástroje pohlížejí top zadavatelé? Jaká je výše jejich
investic do podpory produktů a služeb v retailu? Těmito otázkami se
zabýval výzkum asociace POPAI, AČRA MK a OMD.
Rozbor mimiky tváře pozná emoce mnohdy lépe než hloubkový rozhovor. Lze
jím odhalit i ta místa komunikace, která si respondenti ani neuvědomují.
Komunikace politických stran obvykle inovací a humorem příliš neoplývá,
ale existují i výjimky, které dokáží oslovit mladou generaci.
Stále oblíbenější způsob nakupování, kdy si zákazník produkt
prohlédne v poklidu v obchodu, ale koupí si ho na internetu, obchodníkům
starost nedělá.
Statistiky přináší mezinárodní průzkum Mediascope.
Nový výzkum PEJ potvrzuje obavy, že uživatelé nebudou příliš ochotní
platit za zprávy na mobilních zařízeních.
Nejlepšími světovými značkami jsou podle letošního žebříčku
Interbrand Coca-Cola, Apple a IBM.
Monitorované investice do médií byly v letošním srpnu mírně lepší než
v srpnu loňském.
Společnosti Google a Vodafone ve spolupráci s Millward Brown přinášejí
první čísla o tzv. ROPO efektu v českém prostředí.
Marketingoví manažeři pracují s průzkumy a statistikami velice
intenzivně, více než polovina z nich alespoň jednou týdně. Nevěří ale
všem bez rozdílu.