Firmy letos chtějí měnit zákaznickou strategii
V době finanční krize jsou značky nuceny přehodnotit svůj vztah
k zákazníkovi. Stále více se do centra jejich zájmu dostává zákazník
samotný a jeho zkušenost.
V době finanční krize jsou značky nuceny přehodnotit svůj vztah
k zákazníkovi. Stále více se do centra jejich zájmu dostává zákazník
samotný a jeho zkušenost.
Inzerci při prohlížení časopisu v průměru zaznamenává 51 % českých
čtenářů, vyplývá z výzkumu měření efektivity tiskové inzerce
StarchMetrix.
V roce 2013 dojde ke stagnaci a mírnému poklesu marketingových rozpočtů,
vyplývá z výzkumu společnosti Idealisti.
# Aktuality # Data # Marketing
Martin Jaroš, marketingový ředitel mobilního operátora T-Mobile, který je podepsán pod úspěšnými kampaněmi se Zadarem Volaničem, Bolkem Polívkou či Chuckem Norrisem, odchází k 31. lednu ze své funkce. Informoval o tom server MaM.cz. Jak Martin Jaroš vysvětlil na svém blogu, přijal nabídku od katarské společnosti Qtel. Důvod, proč odchází, je čistě osobní. -kch-
V loňském roce se dvojnásobně zvýšily v celosvětovém měřítku
výdaje na mobilní reklamu.
Čtvrtina české internetové populace pravidelně využívá k nákupu
slevové portály.
Aktuální výsledky syndikované studie TNS AISA zaměřené na chování
mladých lidí ve věku 12–26 let ukazují, že jsou dnes o něco
starostlivější a méně troufalí.
Semantic Visions představila odlišnou analýzu vyhlídek prezidentských
kandidátů.
Velikost trhu s TV reklamou překročila v roce 2011 osm miliard korun a za
rokem 2008 zaostala o více než jednu miliardu.
# Data # Online # Audio # Tisk # TV & video
Přinášíme přehled nejdůležitějších událostí a trendů na mediálním
trhu v roce 2012.