Vliv reklamy na nákupy roste, nejvíce ovlivňují letáky
Češi nejlépe hodnotí reklamu v místě prodeje, 58 % z nich tvrdí, že
si jí všimne. Naopak negativně se staví k TV reklamě.
Češi nejlépe hodnotí reklamu v místě prodeje, 58 % z nich tvrdí, že
si jí všimne. Naopak negativně se staví k TV reklamě.
Průměrný čas, který diváci věnovali sledování televize v únoru 2013,
překročil 4 hodiny a potvrdil rostoucí trend sledovanosti televize.
Úroveň zákaznická péče zásadně ovlivňuje zákaznickou zkušenost.
V České republice však trpí robotickým přístupem.
Celková lednová návštěvnost českého internetu dosáhla podle NetMonitoru
v lednu 2013 6,4 mil. uživatelů (RU, návštěvnost z ČR).
Přinášíme pohled na vývoj sledovanosti jednotlivých českých mediatypů
v pětiletém období.
Průměrný prodaný náklad českých deníků dosáhl vloni 1,013 milionu a meziročně se snížil o 9 %.
Skupina GES, která spoluvlastní TV Prima, přebírá zakoupená rádia a zvyšuje podíl na trhu.
Souhrnný obrat největších vydavatelů v předloňském roce klesl o více
než jednu miliardu. Od roku 2008 největší vydavatelé ztratili tři
miliardy.
V současnosti věnují lidé výběru svého nového automobilu o 35 % více
času než v roce 2007.
Poslechovost rádií byla v loňském druhém pololetí stabilní: denní
zásah rádia se sice snížil na 64,2 % z 64,6 % v předcházejícím
měření za druhé a třetí loňské čtvrtletí, tento pokles ale není
statisticky významný.