Online média už předběhla v konzumaci klasická média
Nová globální studie ukazuje, že s online médii trávíme více času než
s médii klasickými.
Nová globální studie ukazuje, že s online médii trávíme více času než
s médii klasickými.
Mediální publicita prezidentské kampaně se odehrávala především přes
regionální deníky a internet, ukazuje analýza Newton Media.
Martina Olbertová, autorka výzkumu Klienti a agentury v ČR, hovoří
o kreativitě ve výzkumu, (ne)průměrnosti českého spotřebitele a potenciálu sémiotiky pro marketing.
Především internet a TV jsou dnes pro českou internetovou veřejnost
hlavním zdrojem zpravodajských informací, ukazuje studie Mediaresearch.
Ve 42 % případů si zákazníci nekoupí svou oblíbenou značku. Milují ji,
mají ji rádi, a přesto se spokojí s jinou. Co za tím vězí?
# Marketing # Lidé # Reklama # Data
Po necelých deseti letech opouští Ondřej Novák, šéf výzkumu mediálních
agentur skupiny Interpublic, svou pozici.
Sociální média hrají v žurnalistice stále důležitější roli.
Pomáhají novinářům dostat se k novým informacím, spojit se s lidmi
v terénu či zapojit publikum.
Fenomén Harlem Shake se internetem šíří jako lavina. Co vše lze tímto
tancem opileckého třesu vyjádřit?
Rčení „Co neměříme, to neřídíme“ vyznává mnoho manažerů na
světě. Proč se neměří PR na českém trhu?
Výzkumným agenturám se loni podařilo mírně zvýšit obrat. Příznivý
kurz očekávají i letos.