• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/h2oh5pyq/social_x_unsplash

# Online # Data

Zpravodajství na sociálních sítích sleduje polovina jejich uživatelů

Pá 21. února 2025 07:15 3 min

Sociální sítě jsou důležitým zdrojem zpravodajství, míní podle výzkumu ResSolution Group a Nielsen každý druhý jejich uživatel.

/media/54upewhz/podcast_unsplash

# Audio # Data

Forendors: Za podcasty lidé v průměru platí 159 Kč měsíčně

St 19. února 2025 14:00 3 min

Průměrná měsíční útrata tuzemských předplatitelů za podcasty se loni meziročně zvýšila o sedm procent.

/media/2fsgytmg/kurzy-sebvzdelavani-freepik

# Data

Online kurzy převažují u české populace nad kurzy offline

Po 17. února 2025 15:30 4 min

Více než dvě třetiny tuzemské internetové populace starší 15 let využívá nějaký typ vzdělávacího kurzu. Nejčastěji se Češi sebevzdělávají online, a to týdně v rozsahu jedné hodiny. Zjistil to výzkum ResSolution Group.

/media/24583/social_mobile_unsplash

# Online # Data

Lidé tráví na mobilu 3,5 hodiny denně, nejvyšší růst tržeb má AI

So 15. února 2025 07:15 3 min

Spotřebitelé stráví denně na svém mobilním telefonu 3,5 hodiny, největší nárůst času zaznamenaly AI chatboti.

/media/h2akds55/social-media_freepik

# Online # Data

Od lajků k hlasům: Jak čeští politici hackují sociální sítě?

St 12. února 2025 12:05 4 min

Tomio Okamura dominuje na sociálních sítích frekvencí, Andrej Babiš mírou zapojení a interakcí. SPD investuje do největšího počtu placených kampaní propojených s oficiálním profilem. Vyplývá to z nové analýzy startupu Carl Data Company.

/media/13133/novinari_shutterstock

# Data

Televize a weby jsou hlavním zdrojem pro sledování událostí

Út 11. února 2025 07:20 2 min

Celospolečenské dění nejčastěji lidé sledují prostřednictvím televize a internetových
zpravodajských serverů. Vyplývá to z nových dat CVVM.

/media/17457/tv-studio-shutterstock

# TV & video # Data

IPTV a kabel předběhly v příjmu TV signálu terestriku

Po 10. února 2025 11:50 3 min

Příjem televizního signálu přes internet nebo kabel se stal v Česku nejsilnějším způsobem přijímání signálu. O několik procentních bodů předběhl i dosud vedoucí terestrický příjem. Data přináší Kontinuální výzkum ATO.

/media/0ozb2at2/freepik_babyboomer_close-up-senior-man-using-digital-tablet

# Aktuality # Online # Data

Sociální sítě využívá 61 % boomerů, nejčastěji Facebook

Pá 7. února 2025 10:40 2 min

Téměř dvě třetiny lidí nad 60 let používají sociální sítě každý den. Častou aktivitou je vyhledávání zpravodajství.

/media/fn0jwt5d/zlatarybka

# Marketing # Data

Kam koukáte? Jak zaujmout diváky, když nejspíš nedávají pozor

Pá 7. února 2025 07:30 4 min

Lidská pozornost se smrskla a marketéři bojují doslova o vteřiny. Po čem mají kreativci sáhnout a čím se mají snažit zaujmout, aby reklama měla vůbec nějaký dopad?

/media/lwidp3nj/onlline-statistika_pixabay

# Online # Data

Na zpravodajské weby chodí přímo jen necelá pětina uživatelů zpráv

St 5. února 2025 07:15 2 min

Nejnovější data studie o zpravodajství od agentur ResSolution Group a Nielsen ukazují, že velkou „službu“ uživatelům dělají v oblasti zpráv vyhledávače. Součástí přijímání nových informací je také sledování uživatelských diskuzí pod články.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.