Lidé důvěřují vyhledávačům víc než tradičním médiím
Internetovým vyhledávačům důvěřuje 64 %, tedy o 2 procenta více než
tradičním médiím.
Internetovým vyhledávačům důvěřuje 64 %, tedy o 2 procenta více než
tradičním médiím.
Služba Sling chce nabízet TV vysílání na libovolném zařízení, pro
zadavatele přinese nové výzvy.
Růst investic do reklamy má táhnout mobilní reklama, svůj podíl zde
zvyšují Facebook a Twitter.
Reklama pro děti v předškolním věku je pro většina marketérů tabu.
Průměrná displejová kampaň v Česku probíhá po dobu 97 dnů a vykazuje
více než 20 mil. impresí.
# Aktuality # Marketing # Data
Na podzim korigují B2B podniky svůj optimismus, ohledně dalšího vývoje jsou méně optimistické než na jaře. Ukazuje to aktuální index optimismu výzkumu společnosti B-inside, kterého se zúčastnilo 293 marketingových a obchodních ředitelů. V říjnu 2014 očekávalo růst obratu firmy v příštím roce 64 % marketingových manažerů v B2B podnicích v ČR. Pokles předpokládalo 5 % marketérů. Index optimismu oproti jaru 2014 klesl o 6 bodů a dostal se na úroveň 59 b. Podobně jako na jaře panuje vyšší optimismus v zahraničních firmách, kde byl naměřen index optimismu na úrovni 72 b. (oproti jarním výsledkům pokles o 7 bodů). Firmy s českým původem jsou oproti jaru skeptičtější o 5 bodů. Podstatný vliv na klesající optimismus ohledně budoucího obratu firmy má vývoj rusko-ukrajinské krize a uvalení sankcí na obchod s Ruskem. B2B podniky, které obchodují s Ruskem, jsou ve svých výhledech podstatně pesimističtější (index optimismu 49 b.) než firmy, které do Ruska nevyváží ani z něj nic nedováží (index optimismu 63 b.). Na snížená očekávání však měly vliv i varovné zprávy, které v posledních týdnech přicházejí například z Německa. Situaci dokresluje i pokles indexu kvantity poptávek, kdy mírně vyšší procento firem uvádí, že v posledních šesti měsících se počet poptávek, které obdrželi, buď snížil, nebo zůstal na stejné úrovni. Mezioborově svůj jarní optimismus nejvíce korigují firmy v automotive a ve strojírenství. Zejména strojaři často uváděli, že v současnosti ještě dobíhají kontrakty, které byly nasmlouvané dříve, ale větší dopad krize v souvislosti s obchodem s Ruskem teprve čekají. Optimismus roste pouze v oboru elektro. -kch-
SPIR zveřejňuje svoji studii o placeném online obsahu, doprovází ji
i výzkum o placení na internetu.
Nastupující generace Z je na sociální sítě náročnější.
Upřednostňuje platformy soukromějšího rázu.
O aktuálních trendech shopper marketingu hovoří Iva Welker z agentury
Geometry Global.
Společnost Newton media mění svou firemní identitu, včetně loga i webových stránek. Hlavním impulzem pro renbranding je rozšíření služeb o strategické poradenství a doporučení i jejich samotnou realizaci. Cílem je nabídnout spektrum služeb, které mají podporovat konkurenceschopnost klientů. „‚Nový kabát‘ je symbolem našeho rozhodnutí uchopit změněnou tržní realitu jako výzvu. Stavíme přitom na pevných základech, které Newton za 20 let vybudoval. Nechceme už jen data monitorovat. To v dnešní době nestačí. Digitální data z médií a řady dalších zdrojů, jejich kombinace a analytické zpracování představují obrovskou příležitost. Vydáváme se novou cestou, na níž nabízíme komplexní služby šité na míru,“ popisuje CEO společnosti Petra Mašínová. Zkraje příštího roku uvede na trh také novou mobilní aplikaci. Pod firemní identitou je autorsky podepsáno studio Dynamo design. -kch-