Sdílecí tlačítka využívá na mobilech minimum lidí
S rostoucím významem mobilních zařízení se používání sdílecích
tlačítek radikálně změnilo.
S rostoucím významem mobilních zařízení se používání sdílecích
tlačítek radikálně změnilo.
ATO představila výsledky crossmediální studie. Mapuje mediální chování
české populace.
Debatu o podobě crossmediálního měření provázejí různé názory, ale
i zjednodušení.
Vyhořením trpí téměř polovina FMCG značek na českém trhu. Co jim může
pomoci?
Rok poté, co se agentura Mediaresearch stala členem holdingu Nielsen, mění
název i logo.
# Aktuality # Online # Lidé # Data
Od 1. června rozšiřuje tým společnosti Nielsen Admosphere (dříve Mediaresearch) Tomáš Pflanzer. Působit bude na pozici Head of Digital, na starosti bude mít posílení a další rozvoj digitálních aktivit společnosti. Tomáš Pflanzer, Head of Digital agentury Nielsen-Admosphere Tomáš Pflanzer dříve působil osm let v agentuře TNS Aisa, kde zastával obdobnou pozici šéfa digitálu. Podílel se na projektech Češi v síti, Digital Life, Lifestyle, TRU. Zkušenosti má také z technologických firem. -kch-
S rozšířením Facebooku se uživatelé mohou obtížněji obklopit
výhradně názory, s nimiž souzní.
Propojování výzkumných metod a možností sběru dat je realitou
i v mediálních výzkumech.
Nejčastěji využívanými zdroji pro sledování videa jsou servery YouTube a Facebook.