• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

# Data

Median ukázal výsledky z měření adMeter 1000

Po 30. listopadu 2015 07:30 6 min

Agentura Median nabídla mediálnímu trhu srovnání výsledků adMeter a stávajících měření.

# Online # Data

Znudění lidé reagují na doporučený obsah lépe

Po 23. listopadu 2015 12:50 3 min

Získat pozornost může být lehčí u znuděného uživatele mobilního telefonu, ukazuje výzkum.

# PR # Data

Při výběru PR agentury jsou nejdůležitější nápady

Po 9. listopadu 2015 10:00 2 min

Svou roli při výběru PR agentury hrají osobní sympatie větší roli než cena.

# TV & video # Data

Viacom: Lineární TV je prvním zdrojem videobsahu

St 28. října 2015 09:03 4 min

Větší počet možností sledování TV obsahu vede k jeho vyšší konzumaci, říká studie Viacomu.

# TV & video # Data

Zprávy přes FB sleduje 44 % Čechů, přes Twitter 3 %

Po 26. října 2015 15:08 3 min

Vyplývá to z mezinárodního výzkumu, který sledoval konzumaci zpravodajství.

# PR # Data

V PR převažuje optimismus, nejnižší je v Evropě

St 21. října 2015 11:04 3 min

Po celém světě vládne v oblasti PR optimismus, nejméně optimistická je východní Evropa.

# Marketing # Data

SAYG přináší na český trh software pro výpočet ROI

Út 6. října 2015 07:30 4 min

Software pracuje na principu ekonometrického modelování v reálném čase.

# Aktuality # TV & video # Data

Chytrá zařízení má víc než polovina domácností

Po 5. října 2015 05:58 2 min

České domácnosti lze označit za technologicky dobře vybavené, alespoň co se týče „moderních obrazovek“, jakými jsou například notebook nebo smartphone. Ty má doma už více než polovina domácností s alespoň jedním členem ve věku 15-54 let. Vychází to z dat Kontinuálního výzkumu, který zajišťuje společnost Nielsen Admosphere pro Asociaci televizních organizací (ATO) jako součást peoplemetrového projektu. Z výsledků druhého kvartálu Kontinuálního výzkumu 2015 vyplývá, že notebook už má dnes doma 66 % těchto domácností, ačkoli vývoj vybavenosti tímto přístrojem poslední dobou spíše stagnuje. To může být podle realizátora výzkumu způsobeno i tím, že notebook suplují chytrá zařízení jako smartphone, tablet nebo smart TV. Právě smartphone je navíc v domácnostech nejrychleji posilujícím přístrojem: oproti druhému kvartálu 2013, kdy jej doma mělo jen 32 % domácností s alespoň jedním členem ve věku 15-54 let, ho lze dnes najít už v 57 % domácností. Postupně posiluje též tablet, který má doma téměř čtvrtina těchto domácností. Rozšíření smart TV se oproti roku 2013 zdvojnásobilo, nyní ji má 14 % domácností. Pokles naopak zaznamenává stolní počítač, který se z 56 % v roce 2013 dostal letos na 47 %. Vybavenost domácností (kliknutím zvětšíte) -mav-    

# Aktuality # Data # Online

Odstartoval projekt datové žurnalistiky Česko v datech

St 30. září 2015 10:10 3 min

Na poli datové žurnalistiky odstartoval nový projekt s názvem Česko v datech, který se zaměřuje na analýzu a vizualizaci velkých dat. S výstupy následně bude seznamovat veřejnost a poskytovat je k dispozici médiím. „Na projektu Česko v datech chceme odborné i laické veřejnosti nejen přiblížit zajímavé fenomény z naší země, ale zároveň ukázat i práci s velkými daty a nejmodernějšími nástroji na jejich zpracování,” uvádí duchovní otec projektu Dominik Hrodek z agentury Dark Side. Výstupy budou dostupné na webových stránkách www.ceskovdatech.com, jednotlivé články budou sdíleny na sociálních sítích. Součástí webu bude i blog Data očima, kde budou dostupné příspěvky odborníků na danou problematiku. Každý měsíc bude věnován jednomu hlavnímu a několika dílčím tématům za dohledu odborných garantů. „Chceme vytvořit trvale udržitelný projekt, který bude dodávat témata,” říká Dominik Hrodek. Témata se budou vybírat v rámci pravidelných redakčních rad. „Rádi se budeme zabývat také podněty ze strany médií,“ doplňuje Hrodek s tím, že jsou na přání ochotni jednotlivá témata pro potřeby médií dopracovat. V říjnu se tak bude projekt zabývat tématem cizinců v Praze, dále se dotkne importu vína, žen v politice či textů českých písní. Na následující měsíc plánuje zpracování témat EU dotací, fotbalu či zdravotní dostupnosti. S agenturou Dark Side na projektu spolupracují společnosti SAS Česká republika, Deloitte,  Unicorn a CLoud4Com. „Většina softwarových nástrojů pro práci s velkými daty dnes ještě zdaleka není na takové úrovni, aby je mohli bez problémů a masově využívat běžní uživatelé. Pokud organizace zrovna nezaměstnává tisíce specialistů pro práci s Big Daty, je pro ni velmi obtížné jejich informační potenciál využít. A to je velká škoda, protože právě ve velkých datech se skrývá obrovský potenciál. Česko v datech chce ukázat, jak atraktivně a přehledně mohou výstupy z podobných analýz vypadat,” dodává Zdeněk Honek, Country Manager společnosti SAS Česká republika. Projekt Česko v datech zároveň spolupracuje se studenty tuzemských vysokých škol, kterým umožní nahlédnout do světa analytiků a vyzkoušet si práci s nástroji na zpracování velkých dat. -stk-

# TV & video # Data

TNS Aisa zpracuje pilotní crossmediál pro ATO

Po 28. září 2015 09:00 2 min

Přípravný projekt před vypsáním nového výběrového řízení zpracuje agentura TNS Aisa.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.