Nejúspěšnější českou značkou je stále Seznam.cz
V čele nejúspěšnějších českých značek vzniklých po roce 1989 se
drží Seznam.cz.
V čele nejúspěšnějších českých značek vzniklých po roce 1989 se
drží Seznam.cz.
Novinářských projektů, na které se vyberou peníze ve veřejné sbírce, po
celém světě přibývá.
Internet věcí je nastupujícím trendem, přináší s sebou i značná
rizika.
Značka Volkswagen byla loni nejčastěji medializovanou na českých serverech.
Podle předpovědi MillwardBrown bude rok 2016 ve znamení mapování
zákaznických cest.
Zejména zahraniční filmy lákaly diváky do kin, přišlo jich nejvíc za
posledních pět let.
Zadavatel výzkumu návštěvnosti českého internetu zúžil počet agentur
v tendru na dvě.
Prezident je nejčastěji medializovanou osobností letošního roku, ukazuje
analýza Newton Media.
Data o odložené sledovanosti se mají od února 2016 započítávat do
celkové sledovanosti.
Prodejní plochu berou Češi při nakupování jako „druhý nákupní
seznam“, ukazuje výzkum.