• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

# Aktuality # Data

Ipsos má v Praze globální centrum mystery shoppingu

Po 13. června 2016 11:12 2 min

Výzkumná agentura Ipsos zakládá v Praze Ipsos Mystery Shopping Global Support Centre (GSC) s úkolem zajišťovat metodickou podporu pobočkám Ipsosu v 87 zemích světa s mystery projekty. „Hlavní úkol našeho týmu je velmi jednoduchý a byznysový – pomáhat zahraničním Ipsos pobočkám, aby byly úspěšnější v oblasti mystery shoppingu, a zároveň zajistit jednotnou úroveň kvality výstupů ve všech zemích. A to je velká výzva, ať z důvodů geografických či kulturních. Vedle harmonizace metodik v rámci Ipsosu nebo aplikace nejnovějších trendů zastřešujeme správu on-line platformy pro sběr dat,“ uvádí Martin Potužák, Ipsos GSC Director.  „Zkušenosti z ČR i SR potvrzují, že jedním ze základních pilířů úspěchu na poli mystery shoppingu je vlastní vyškolená síť mystery shopperů, proto nyní vybraným pobočkám Ipsosu pomáháme stavět nebo ještě zlepšovat lokální sítě mystery shopperů, které mohou být řízeny, pokud to dává ekonomický i praktický smysl, i přímo z Prahy,“ dodává Potužák. V roce 2015 Ipsos uskutečnil celkem 52 000 mystery shoppingů/callů, což znamená proti roku 2014 nárůst o 40 %. Nejčastějšími zadavateli mystery projektů jsou firmy ze sektoru finance, telco, retail, automotive, čerpací stanice, ale i z dalších sektorů služeb. Mezi velké mezinárodní klienty Ipsosu patří například Google, Apple, ExxonMobil, Daimler a Škoda Auto. -stk-

# Online # Data

Až 83 % online české populace je na sociální síti

Čt 9. června 2016 13:00 3 min

Denně se na internet připojí 4,7 mil. Čechů, alespoň jednu sociální síť využívá 83 % z nich.

# Online # Data

Konzumace zpráv roste na FB, Instagramu a LinkedInu

St 1. června 2016 08:00 2 min

Lidé konzumují zprávy na sociálních sítích stále více, výrazně roste Facebook, Instagram a LinkedIn.

# Tisk # Data

Reklamu v časopisech zaznamená 59 % čtenářů

Po 30. května 2016 07:55 2 min

Výsledky přináší výzkum StarchMetrix, který zjišťuje efektivitu magazínové reklamy.

# TV & video # Data

adMeter: 28 % diváků vidělo zápasy ČR mimo domov

Čt 19. května 2016 12:19 3 min

Dosavadní zápasy českých hokejistů na MS vykazují vyšší sledovanost mimo domov než loni.

# Data

Výzkum: V české generaci 55+ je milion bonitních

St 11. května 2016 10:35 5 min

Výzkumná agentura STEM/MARK vyvrací mýty o chování lidí starších 55 let.

# Data

Freedom House: Svoboda médií je nejnižší za 12 let

Čt 28. dubna 2016 09:15 2 min

V roce 2015 byla svoboda médií na světě nejnižší za posledních 12 let. Česko je stále svobodné.

# Marketing # Data

Do Česka vstoupilo loni 15 nových značek

Čt 21. dubna 2016 07:30 3 min

Na českém trhu si vlastní obchod otevřelo v loňském roce 15 nových značek.

# Aktuality # Lidé # Data

Magida Sukkari přechází z ČRo do Nielsen Admosphere

St 20. dubna 2016 11:09 1 min

Magida Sukkari nastupuje od dubna do agentury Nielsen Admosphere. V pozici International Business Development Director bude mít na starosti rozvoj zahraničních aktivit, zejména na bulharském trhu. Bude se věnovat komunikaci s lokálními klienty přímo v Bulharsku, zaměří se na rozvoj dalších služeb v rámci měření sledovanosti televize, rozvoj monitoringu reklamních investic Ad Intel, inovace v oblasti výzkumů poslechovosti rozhlasových stanic nebo rozvoj nabídky marketingového výzkumu, ale i na používání softwarových nástrojů Nielsen Admosphere (Adwind Kite). Magida Sukkari Magida Sukkari přichází do Nielsen Admosphere z pozice výzkumného manažera v Českém rozhlase. Dříve zastávala pozici New Business Development Director v mediální agentuře OMG. Řadu let působila ve společnosti Median. Nielsen Admosphere se bulharském trhu pohybuje od roku 2012 a strategií společnosti pro tento region je kromě realizace kvalitního elektronického měření televizní sledovanosti další rozšíření portfolia produktů a služeb. -stk-

# Data

Jak se píše o aktivitách CSR v médiích?

So 9. dubna 2016 09:50 4 min

Analýza Newton Media se zaměřila na tradiční filantropii a udržitelné podnikání.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.