• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

# Online # Data

Facebook je pro mladé Čechy serverem číslo jedna

So 23. července 2016 08:31 3 min

Nadpoloviční většina mladých lidí uvedla, že Facebook navštěvuje denně.

# Aktuality # Online # Data

Hru Pokémon Go hraje v Česku 7 % online populace

Út 19. července 2016 15:33 2 min

O hře Pokémon Go, která do Česka oficiálně vstoupila tento víkend, slyšela více než polovina české online populace (58 %). Hraje ji 7 % internetových uživatelů starších 15 let. Ukázal to aktuální výzkum společnosti Nielsen Admosphere. Celkem nepřekvapivě se ke hře  nejvíce hlásí nejmladší věková skupina 15–24 let: ve svém chytrém zařízení už má hru nainstalovanou čtvrtina z nich, zatímco z respondentů starších 35 let ji nehraje takřka nikdo. Ti, kteří o hře slyšeli, ale zatím ji nehráli, dále odpovídali na to, zda přemýšlí, že ji v budoucnu budou hrát: více než tři čtvrtiny se přitom shodly na tom, že ne. K hraní se chystá 15 %. Pokémon Go, hra pracující s rozšířenou realitou, byla celosvětově uvedena na trh 6. července. V krátké době se dostala do čela žebříčku nejstahovanějších aplikací Google Play i iTunes. Nebývalý úspěch pomohl akciím firmy Nintendo, která spolu s herním start-upem Niantic a společností Pokémon Company za aplikací stojí. Tržní hodnota japonského výrobce herních konzolí a her se od uvedení hry zdvojnásobila. Ve středu navíc bude v Japonsku uvedena první sponzorovaná lokace. Sponzor, jímž bude podle informací serveru TechCrunch fastfoodový řetězec McDonald’s, může vytvořit na zvoleném místě tzv. posilovny, kde mohou chycené příšerky trénovat a soupeřit. Více se o hře Pokémon Go můžete dočíst zde.  -stk-

# TV & video # Data

ATO vypisuje tendr na měření sledovanosti za 450 mil. Kč

Út 19. července 2016 10:10 2 min

ATO vypsalo tendr na zajištění crossplatformního měření sledovanosti.

# TV & video # Data

adMeter: Zápasy ČR na ME vidělo venku 29 % diváků

Po 18. července 2016 06:05 4 min

Nejvyšší sledovanosti českých zápasů mimo domov na Euro 2016 dosáhlo utkání s Chorvatskem.

# Data

Sledování zpráv na mobilu roste, zejména u mladých

Pá 15. července 2016 14:30 3 min

Konzumace zpráv na mobilních zařízeních se zvyšuje, především u mladé generace.

# Aktuality # Data

ČRa: TV připojenou k netu má 1/3 online populace

Út 21. června 2016 12:33 2 min

Televizi připojenou k internetu má ve své domácnosti třetina internetové populace starší 15 let. Nejčastěji připojení deklarují muži (35 %), a nejvyšší zastoupení respondentů je ve věkové skupině 15 až 24 let. Vyplývá to z výzkumu, který k tématu Smart TV a HbbTV byl zpracován pro České Radiokomunikace. S tím koresponduje i fakt, že nejčastěji využívanou aplikací Smart TV je YouTube, kterou používá 83 % uživatelů chytrých funkcí. Na druhém místě je s 34 % HbbTV aplikace iVysílání, která je oblíbenější mezi uživateli ve věku 35-44 let. Výzkum se zabýval i novým trendem hybridní televize HbbTV a jejími funkcemi. Využívání služeb HbbTV potvrdilo 36 % uživatelů chytrých funkcí na televizorech. Těchto služeb využívají častěji muži. Čtvrtina uživatelů HbbTV uvedla, že používání chytrých funkcí TV je díky HbbTV jednodušší. Nejčastějším důvodem, pro který lidé funkce HbbTV nevyužívají je její neznalost (27 % dotázaných, ostatní uvedli jiné důvody). Denními uživateli chytrých funkcí TV je 22 % respondentů, nejčastěji ve věku 35 až 44 let. Zároveň častěji funkce Smart TV využívají muži. Jedna třetina uživatelů funkcí je využívá alespoň jednou týdně Nejčastějším důvodem, který byl respondenty nevyužívajícími internet a chytré funkce na svých televizorech uváděn, je využívání internetu na jiných zařízeních. Nejvíce přínosnou chytrou funkcí je podle dotazovaných archiv pořadů (76 %), druhou v pořadí je opožděné sledování televize, ať už Catch-up nebo Timeshift (61 %). Odložené sledování využívají opět především nejmladší uživatelé televizí s připojením k internetu. O výzkumu Hlavním cílem výzkumu, který pro České Radiokomunikace provedla společnost Nielsen Admosphere, bylo zmapovat chování uživatelů Smart TV, zejména ve vztahu k využívání HbbTV, interaktivní reklamě a jejich ochotě platit za tyto služby. Výzkum byl realizován prostřednictvím internetového sběru jednotného dotazníku. Cílovou skupinou byla internetová populace starší 15 let, se zaměřením na ty, kteří mají televizi připojenou k internetu. Analýza dat byla uskutečněna na vzorku 4685 respondentů, z toho 1524 tvoří ti, kteří mají připojenou televizi k internetu. Infografika k tématu ke stažení zde: CRa_Infografika_HbbTV_vyzkum -mav-

# TV & video # Data

Výzkum: Česká společnost tráví volný čas nejvíc u TV

Po 20. června 2016 10:50 3 min

Průměrný Čech má týdně 45 hodin volného času a téměř třetinu z něj stráví u televize, ukazuje výzkum.

# Aktuality # Data

Newton Media zvítězil na soutěži AMEC Awards

Pá 17. června 2016 13:11 1 min

Společnost Newton Media získala první cenu v soutěži AMEC Awards 2016 v kategorii Best Measurement of a Business to Business Campaign. Obsahem vítězné analýzy bylo vyhodnocení vývoje obrazu devizové intervence České národní banky v českých médiích. Analýza přinesla ČNB zpětnou vazbu o reakci médií a pomohla jí v nastavení komunikační strategie ve vztahu k veřejnosti. AMEC Awards jsou v oboru nejvyšším možným oceněním. Přehled všech vítězů naleznete zde. -stk-

# Audio # Data

Rádia hledají další podobu výzkumu poslechovosti

Út 14. června 2016 17:46 6 min

O dalších možnostech vývoje výzkumu poslechovosti Radio projektu se mluvilo na workshopu.

# Aktuality # Data

Sdružení Simar má průvodce pro výběr agentury

Út 14. června 2016 13:51 2 min

Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar vytvořilo průvodce pro výběr agentury s názvem Slušný tendr. Text má pomoci nastavit základní menu při výběru agenturního partnera, nabídnout zadavatelům výzkumu seznam klíčových bodů, které mají být v Efektivním zadání a poskytnout praktické tipy, které může využít tým při Řízení výzkumného projektu. Průvodce je k dispozici na webových stránkách Simar v sekci Pro zadavatele. „Ze své zkušenosti musím říct, že i když nás často tlačí čas, vyplatí se zadání připravit pečlivě. Jako zadavatelé výzkumu jsme potom schopni objektivně posoudit navrhovaná řešení a agenturu pro realizaci zodpovědně vybrat. Spolupráce s výzkumným týmem agentury je efektivnější, když přesně víme, jaké cíle výzkum má," komentovala Petra Rubánková, specialist Market Research, Raiffeisenbank. Petr Kubánek ze společnosti CETIN se domnívá, že průvodce bude užitečný nejen pro ty, kteří  zadávají výzkumy jen občas nebo nemají s marketingovým výzkumem ještě tolik zkušeností, ale i pro zkušenější výzkumníky. "Kvalitní zadání je dobrým předpokladem pro kvalitní výstup,“ uvedl. Průvodce, jak si vybrat správného agenturního partnera, můžete číst zde. -mav-

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.