Až 29 % domácností nakupuje FMCG zboží online
České domácnosti stále častěji nakupují rychloobrátkové zboží online.
České domácnosti stále častěji nakupují rychloobrátkové zboží online.
Video na internetu sleduje alespoň někdy 98 % aktivní internetové populace České republiky starší 15 let. Obliba videoobsahu sledovaného online se však podstatně liší v závislosti na profilu konzumenta. Kdo co na internetu sleduje, ale i kde, kolik a za co, pravidelně zjišťuje výzkum Video na internetu společnosti Nielsen Admosphere. Letošního ročníku se účastnilo 1200 respondentů z internetové populace starší 15 let. Zatímco generace Z ve věku od 15 do 20 let nejčastěji na internetu konzumuje hudební klipy, Millenials (21–34 let) už dávají přednost vtipným videím. Zpravodajská videa jsou na prvním místě u generace X ve věku 35 až 49 let a publika staršího 50 let. -stk-
Ministerstvo zemědělství (MZe) se ve veřejném výběrovém řízení na zajištění marketingového průzkumu vybralo agenturu Ipsos. Předmětem zakázky je průzkum postojů široké veřejnosti a odborné veřejnosti k tématům MZe, včetně komplexního průzkumu konzumace medií v průřezových tématech resortu. Hodnota zakázky dosahuje výše šesti milionů korun. Vyplývá to z informací uveřejněných ve Věstníku veřejných zakázek. -stk-
Výzkumná společnost Kantar uvádí novou korporátní identitu, jak své mateřské značky, tak i rodiny svých 12 značek. Cílem je sjednotit jejich vzhled. Značky, které v minulosti nenesly branding společnosti Kantar, budou sjednoceny společným jménem Kantar a novým společným písmem. Například: TNS a Millward Brown se nyní stanou Kantar TNS a Kantar Millward Brown. Jedinou výjimkou je Lightspeed GMI, ze kterého se nyní stává Lightspeed. Připravuje se také rozšíření portfolia expertních značek o Kantar Public (veřejná správa) a Kantar Consulting (marketingové a obchodní konzultace). Další změnou bude propojení globálních operačních kapacit do jediné, kterou bude společnost využívat pro sdílené služby v oblasti HR, financí a IT. -mav-
Příležitost vidí český e-commerce v nových komunikačních kanálech a věrnostních programech.
Na olympijských hrách si zatím nejlépe vede hashtag #ThatsGold od Coca-Coly.
Svůj vzhled řeší v mladém věku i chlapci. Tlak cítí především od
přátel, ze sociálních médií a reklamy.
Optimismus reklamního průmyslu v ČR roste. V Evropě si pohoršila Velká
Británie.
# Online # Audio # TV & video # Data
Výběr médií a konkrétní strávená doba se pak liší podle jednotlivých
skupin příjemců.
Místo ověřených informací šíří online média nepodložené zprávy a dodatečné opravy.