ČT uvádí s Czech Tourism cyklus V karavanu po Česku 2
Na ČT2 začíná šestidílný cyklus V karavanu po Česku 2, který navazuje
na sérii V karavanu po Česku. Na pořadu spolupracovala Česká centrála
cestovního ruchu.
Na ČT2 začíná šestidílný cyklus V karavanu po Česku 2, který navazuje
na sérii V karavanu po Česku. Na pořadu spolupracovala Česká centrála
cestovního ruchu.
# Aktuality # Internet & Mobil # Marketing
Brno bude na podzim 2022 hostit top světové blogery a influencery,
uskuteční se zde totiž 9. ročník cestovatelské konference Traverse.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Česká centrála cestovního ruchu spouští komunikační kampaň s cílem
přilákat na české hory tuzemské a zahraniční turisty. Do marketingových
aktivit plánuje investovat okolo 7 mil. Kč, z toho většinu v zahraničí.
Zahraniční zastoupení CzechTourism v Tokiu představilo českého maskota
pro japonský trh v podobě lvíčka, jméno Lefumaru vymysleli sami Japonci.
Cílí na mladou generaci, která má potenciál pro příjezdový
cestovní ruch.
# Aktuality # Marketing # Internet & Mobil
Czech Tourism pracuje na dvou projektech eTurista a GDS, které by měly
snížit administrativní zátěž podnikatelům v cestovním ruchu.
CzechTourism chce na světové výstavě EXPO Dubaj 2020 pomocí virtuální
reality přiblížit arabským zákazníkům krásy České republiky a
přilákat k nám i tamní rodiny s dětmi.
CzechTourism se v kampani soustředí na německé turisty. Láká je do
lázní a na podzimní městské pobyty.
Agentura CzechTourism se rozhodla pro atypický reklamní
formát – v Miláně nechala vytvořit velkoplošnou malbu s kněžnou
Libuší.