McCann Prague vyhrála kreativní tendr pro CzechTourism
Agentura McCann Prague pomůže s nastavením nové podoby značky
#VisitCzechia a s její podporou na mezinárodní scéně.
Agentura McCann Prague pomůže s nastavením nové podoby značky
#VisitCzechia a s její podporou na mezinárodní scéně.
O téměř 64 tisíc návštěvníků se letos na jaře zvýšila
návštěvnost lokalit ve středních Čechách. Zájemce na tato místa
přitáhla hra Kingdom Come Deliverence II, kde se historický příběh
odehrává.
Desetidílný seriál o prvním oficiálním a tuzemském nejdelším přechodu
podél hranic Česka uvidí diváci České televize příští rok na jaře.
# Aktuality # Internet & Mobil
Cestovatelský portál na podporu domácí turistiky Kudy z nudy loni i přes
nepříznivé okolnosti kvůli pandemii mírně zvýšil návštěvnost.
Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) chce utratit dvě miliardy korun za
reklamu na dovolené v Česku v médiích.