Studenti vytvořili kampaň pro alergiky „Pořádně si frrrkni“
E-mailingovou kampaň propagující zboží pro alergiky vytvořili studenti
Masarykova ústavu při ČVUT.
E-mailingovou kampaň propagující zboží pro alergiky vytvořili studenti
Masarykova ústavu při ČVUT.
Ve spolupráci s vědci z ČVUT uvařil pivovar Radegast pivo ze vzdušné
vlhkosti.
První dubnový den je ve znamení aprílových žertíků, ani letos si tuto
příležitost některé firmy nenechaly ujít.
Plzeňský Prazdroj svůj projekt „Chytrej výčep“ uvedl experimentem,
v němž ukázal hospodu bez energií.
Automatizovaná žurnalistika se v Česku pomalu rozvíjí. Za rozvojem stojí
Středisko žurnalistiky umělé inteligence, které provozuje FSV UK ve
spolupráci s dalšími vysokými školami.
Vojtěch Petráček, rektor ČVUT, přišel s návrhem, aby se vysoké školy
složily a koupily Lidové noviny ze skupiny Mafra.