Plocha nákupních parků v Česku přesáhla milion m²
Loni bylo v ČR dokončeno či rozšířeno 23 projektů retail parků
s celkovou obchodní plochou téměř 55 tisíc metrů čtverečních.
Výstavba byla nad desetiletým průměrem.
Loni bylo v ČR dokončeno či rozšířeno 23 projektů retail parků
s celkovou obchodní plochou téměř 55 tisíc metrů čtverečních.
Výstavba byla nad desetiletým průměrem.
# Aktuality # Retail # Marketing
Celkem 14 značek se loni rozhodlo uzavřít svou prodejní síť na
českém trhu.
Navzdory koronakrizi vstoupilo v loňském roce na český trh 25 nových
značek. Letos by jich mohlo být ještě více.
Až do jara 2021 bude OD Máj fungovat jako pop-up. Prostor je plný z více
než dvou třetin a prodejny zde má přes 20 značek. Zájem pronajímatele
překvapil.
# Aktuality # PR # Marketing # Lidé
Vedoucí marketingu a komunikace ve společnosti Cushman & Wakefield se
stává Michaela Šedlbauerová.
Od pondělí 11. května otevřou po dvou měsících i obchodní centra.
Počet zákazníků bude v jednotlivých prodejnách regulován.