# Aktuality # Retail # Marketing
Popularita pop-up prodejen do budoucna ještě poroste
Značky rády využívají formát pop-up prodejen pro otestování dané
lokality. Jejich obliba dále poroste.
# Aktuality # Retail # Marketing
Značky rády využívají formát pop-up prodejen pro otestování dané
lokality. Jejich obliba dále poroste.
Největší rozruch na poli módních značek, a to nejen za loňský rok,
způsobil příchod značky Primark. Ta letos plánuje otevření prodejen
v Brně a v Bratislavě.
V loňském roce se meziročně snížil počet značek, které český trh
opustily. Jedná se například o NYX, Kazar nebo Bruno Morelli & Brands.
Na maloobchodní trh vstoupil v letošním roce největší počet nových
značek za poslední tři roky, šlo hlavně o značky módní. Vyplývá to
z dat Cushman & Wakefield.
Přírůstek nové kancelářské plochy je letos nejnižší za pět let a
příští rok bude situace podobná. Vítězí hybridní model kombinující
práci v kanceláři a z domova.
V letošním červenci a srpnu převýšily tržby obchodních center hodnoty
z téhož období loňského roku. Nejlépe se dařilo prodejcům elektroniky a
zboží pro zdraví a krásu.
# Aktuality # Internet & Mobil # Výzkum
Tržby za online prodej potravin v Česku v posledních třech letech rostly
o 106 % ročně. Aktuálně činí podíl 4,2 % na celkových tržbách za
potraviny.
Nemovitostní fond Trigea koupil dva nákupní parky na Moravě, RP Haná
v Olomouci a OC Retail Park Ostrava. Do jeho portfolia patří i OC Plzeň.
Po znovuotevření aktuální tržby obchodních center převyšují loňské
výsledky.
Za první polovinu letošního roku vstoupilo či vstoupí na český trh celkem
devět maloobchodních značek. Další přijdou v druhém pololetí.