Daniel Tvrz: Pozornost zavedeme i jako nákupní metriku
Stále více zadavatelů si uvědomuje, že jejich produkce má dopad na
životní prostředí, a to i v oblasti reklamní komunikace, říká šéf
Teadsu Daniel Tvrz.
Stále více zadavatelů si uvědomuje, že jejich produkce má dopad na
životní prostředí, a to i v oblasti reklamní komunikace, říká šéf
Teadsu Daniel Tvrz.
# Aktuality # Internet & Mobil
V průběhu prvního čtvrtletí uvede Adform službu CTV cílení na několika
trzích. Česko v první fázi mezi nimi ale nebude.
Media Club po nabytí většiny v Impression Media přichází od ledna
s novými balíčky pro prodej online reklamy. Její ceny pak navyšuje
v rozmezí od 5 % do 20 %.
Media Club spustil programatický nákup video reklamy v televizích
připojených k internetu (CTV).
Programatická reklama se na českém trhu za roky značně posunula a dnes je
často preferovanou volbou klientů, říká odborník David Bauckamnn.
Media Club registruje navýšení počtu reklamních kampaní v HbbTV.
V meziročním srovnání se jejich počet v září a v říjnu navýšil
o 80 procent.
Na konferenci Programmatic Out of The Box se mluvilo o rozvíjejících se
digitálních formátech a o jejich využití na českém trhu.
Digitální reklama na webech retailových hráčů se má podle odhadu IAB
Europe na evropském trhu letos zdvojnásobit.