Teads prodlužuje a rozšiřuje CTV partnerství s Vidaa
Platforma Teads a provozovatel operačního systému Smart TV Vidaa USA
rozšiřují a prodlužují své partnerství.
Platforma Teads a provozovatel operačního systému Smart TV Vidaa USA
rozšiřují a prodlužují své partnerství.
Video reklama na velkých obrazovkách chytrých televizorů (CTV) začíná
zajímat i tuzemské zadavatele. Do dvou let by se její možnosti mohly více
rozšířit, naznačilo setkání Adform a Tivio.
Hybrid otevřela nový reklamní prostor v CTV na televizorech značky Philips
v regionu střední a východní Evropy.
Retailová média pokračují v rychlém růstu na reklamním trhu. Český trh
se snaží dohnat ten západní. Profesní sdružení SPIR představilo mapu
retail médií na českém trhu.
Přes 80 % domácností s připojenou televizí dává CTV přednost před
klasickou lineární televizí.
Media Club poprvé ve svém inventory spustil programatickou Connected TV (CTV)
kampaň skrze Google DV360.
Letos by měly výdaje na reklamu meziročně růst o 10,5 %, celková hodnota
přesáhne bilion dolarů.
Spojením platforem Outbrain a Teads vznikne nezávislá reklamní síť, jež
propojí 20 tisíc reklamních zadavatelů na více než 50 trzích.