Časopisy o vaření, bydlení či programové zvýšily čtenost
Nová data výzkumu čtenosti ukazují růst čtenosti časopisů v několika
žánrových skupinách.
Nová data výzkumu čtenosti ukazují růst čtenosti časopisů v několika
žánrových skupinách.
V prvním pololetí 2020 zůstal nejčtenějším deníkem Blesk, pandemie se
odrazila především na snížené čtenosti deníků Metro a Sport.
Vedle tradičního sběru dat pro výzkum čtenosti Media projektu byl spuštěn
také pilotní projekt metodou CAPI online.
Trojici čtenářsky nejsilnějších vydavatelství tvoří nadále Mafra,
Czech News Center a Vltava Labe Media.
Unie vydavatelů si zadala speciální průzkum, zjišťuje data o chování a
preferencích čtenářů v době koronavirové pandemie.
Několik skupin časopisů vykázalo v nových datech výzkumu čtenosti Media
projektu lepší výsledky než v předešlém měřeném období.
Data výzkumu čtenosti Media projektu přinášejí poprvé i čísla
o čtenosti česko-slovenské verze magazínu Vogue.
Nejčtenějším tuzemským deníkem zůstává Blesk, ve srovnání s druhým
pololetím 2019 deníky své pozice potvrdily.