Časopisy televizní, pro ženy a společenské se prodávají nejvíce
Podle počtu prodaných kusů dosahují nejvyšších prodaných nákladů
časopisy s televizními přehledy, dále časopisy pro ženy a tituly
společenské.
Podle počtu prodaných kusů dosahují nejvyšších prodaných nákladů
časopisy s televizními přehledy, dále časopisy pro ženy a tituly
společenské.
Mafra zůstává vydavatelstvím s největším zásahem na čtenářském trhu
tištěných titulů. Následují Czech News Center (CNC) a Vltava Labe
Media (VLM).
Nové výsledky čtenosti deníků za období prvního pololetí letošního
roku ukazují na mírné zlepšení u některých deníků ve srovnání
s předešlým měřeným obdobím.
Přinášíme pohled na vývoj ženských časopisů na Slovensku v posledních
pěti letech.
Celková čtenost časopisů se stále drží na hodnotě 6,7 mil. osob, řada
magazínů si ve čtenosti i polepšila, vyplývá z nových dat výzkumu
Media projekt.
Mladá německá populace do 30 let upřednostňuje čtení elektronických
novin nad papírovým vydáním. Díky tomu zůstává dosah novin v mladé
populaci vysoký.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Infografiky
Dopady protipandemických opatření na mediální trh v uplynulém roce
shrnujeme v přehledu, který popisuje vývoj médií a mediálních skupin
v roce 2020.
Nejsilnějším vydavatelstvím na českém trhu tištěných titulů podle
počtu oslovených čtenářů zůstává mediální skupina Mafra.