Průzkum: Popularita letáků roste, lidé je sledují víc než dřív
Tištěný leták čte alespoň občas 72 % české populace. Jako pravidelný
zdroj informací o nabídkách prodejců jej využívá 30 % Čechů, ukázal
průzkum Stem/Mark pro Českou distribuční.
Tištěný leták čte alespoň občas 72 % české populace. Jako pravidelný
zdroj informací o nabídkách prodejců jej využívá 30 % Čechů, ukázal
průzkum Stem/Mark pro Českou distribuční.
Trojice nejsilnějších vydavatelství na tištěném trhu se podle nových dat
Media projektu nemění. Mafra na čele mírně odskočila CNC. Z vedoucí
trojice si polepšila Vltava Labe Media.
Nová data výzkumu čtenosti Media projektu potvrzují, že nejčtenějšími
českými tištěnými deníkovými tituly jsou Blesk, MF Dnes a
regionální Deník.
Trojice nejsilnějších vydavatelství na českém trhu – Mafra, Czech News
Center a Vltava Labe Media – dosahuje souhrnného podílu na čtenářském
trhu ve výši 70 %.
Celková čtenost časopisů zůstává stabilní a dosahuje v průměru
6,7 mil. čtenářů, ukazuje výzkum čtenosti Media projekt.
Souhrnná čtenost deníků dosahuje srovnatelných výsledků jako
v předešlém měření, změny ve vývoji čtenosti především
u rozhodujících titulů jsou minimální.
Národní výzkum čtenosti tištěných médií Media projekt upravil od
začátku letošního roku svoji metodiku. Změny označuje jako největší za
posledních 15 let.
Čtenost deníků zdarma se v posledních více než deseti letech nesnížila,
což se ve struktuře čtenosti českých deníků odrazilo na jejich rostoucím
podílu.