Marketing a komunikaci ČSOB povede Jiří Jón
V čele marketingu a komunikace skupiny ČSOB střídá Jiří Jón Renatu
Němcovou Pixovou.
V čele marketingu a komunikace skupiny ČSOB střídá Jiří Jón Renatu
Němcovou Pixovou.
Ve své vánoční kampani pracuje Skip Pay s motivy nevhodných dárků pod
stromečkem, reklama půjde i v televizi.
# Aktuality # Marketing # Reklama
V komunikaci ČSOB se spolupráce s Ester Ledeckou promítne do podzimní
kampaně.
Pro ČSOB vytvořila společnost Adform ve spolupráci s Publicis Groupe a
Tivio Studio první programatickou kampaň v lineární televizi.
Hlavními tvářemi nové kampaně ČSOB na dětské účty jsou Sandra
Nováková se synem Mikulášem.
Aktivace partnerů na hudebních festivalech dalece přesahují chilli out zóny
s logem. Připravují edukační aktivity, vodní biotop, seznamku pro
nezadané či rovnou svatební obřady.
ČSOB rozsáhlou komunikační kampaní podporuje svůj nový přístup
k aktivním klientům.
Aliance Můj obchod pod záštitou společnosti Makro ČR otevřela druhou
prodejnu s neomezenými nákupy v režimu 24/7.
Monika Hořínková opustila komunikaci Czech News Center a zamířila do
komunikačního týdnu ČSOB. V něm dochází k několika změnám.
Pražský hudební festival má nového generálního partnera, stala se jím
ČSOB.