Deník N přijde s kulturní přílohou Live!, vybral 1 mil. Kč
Deník N začne od července vydávat novou kulturní přílohu Live!,
potřebné peníze vybral v crowdfundingu.
Deník N začne od července vydávat novou kulturní přílohu Live!,
potřebné peníze vybral v crowdfundingu.
Přispěvovatelům slibuje příchod „jiné televize", ve které si hosty
i témata vybírají diváci.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Bagind aspiruje letos na 100 tisíc prodaných ručně vyráběných kožených
batohů, tašek či kabelek. Zároveň spouští kampaň na HitHitu.
Brněnská značka Skinners spouští na americkém Kickstarter kampaň na
vylepšenou verzi ponožkobot.
Designérka Anna Marešová odstartovala na HitHitu kampaň na předprodej
novinky v podobě menstruačního kalíšku.
Projekt internetové televize DVTV ukončil sbírku na crowdfundingové
platformě Hithit s rekordní vybranou částkou.
Podpora na novinky v nabídce DVTV, magazínu Reportér a Deníku N není
většinou ještě ani v polovině a vybrané částky už přesahují
původně stanovené cílové sumy.
# Aktuality # Internet & Mobil
Investiční skupina Miton vstoupila do dárcovské platformy Donio, přes
kterou se mimo jiné vybralo 14 milionů korun na plicní ventilátory
Corovent.