Značka Kenwood uzavřela celoroční crossmediální kampaň
Kenwood, výrobce kuchyňských spotřebičů, uzavřela celoroční
crossmediální kampaň, jejíž tváří byla influencerka Markéta Pavleje.
Kenwood, výrobce kuchyňských spotřebičů, uzavřela celoroční
crossmediální kampaň, jejíž tváří byla influencerka Markéta Pavleje.
Po více než dvouleté odmlce se uskutečnila v německém Kolíně nad Rýnem
největší evropská digitální konference DMEXCO. Jak ji viděl Pavol Lukáč
z mediální agentury OMD, popisuje v dalším vydání rubriky Pohledem
zevnitř.
Skupina Prima a Nielsen Admosphere uvedly spojené měření televizní a online
videoreklamy. Souhrnná data o sledovanosti televize Prima nejen na TV
obrazovkách, ale i na dalších platformách, na kterých Prima obsah
poskytuje, jsou k dispozici v softwaru Adwind Kite.
Asociace televizních agentur plánuje posunout měření sledovanosti televize
a videa na vyšší úroveň. Novinkou pro období 2023–2027 by mělo být
crossmediální měření. Nabídky do tendru zaslaly dvě výzkumné agentury.
Nizozemí se stane první zemí, která začne měřit kombinovaný dosah
různých médií. Budou se na něm podílet agentury Kantar a Ipsos.
# Internet & Mobil # Tisk # Rádio
Mediální společnost Czech News Center pracuje na kombinaci nástrojů pro
doměření crossmediálních kampaní.